استفاده از کرم ضد آفتاب در میمه هم ضروری است

2018-05-26
54 بازدید

به گزارش صاحب نیوز؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، کلانشهر اصفهان امروز هوایی صاف و غبار محلی و همچنین در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد. دمای استان در مناطق مختلف بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت و صبح فردا هم آسمان اصفهان صاف همراه با […]

images (3)

به گزارش صاحب نیوز؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، کلانشهر اصفهان امروز هوایی صاف و غبار محلی و همچنین در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد.

دمای استان در مناطق مختلف بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت و صبح فردا هم آسمان اصفهان صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود.

بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار ضعیف برای امروز بر روی استان است؛ بر این اساس در اکثر نقاط استان در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق غربی و جنوبی رگبارهای پراکنده بهاری و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود و مناطقی مانند داران، فریدونشهر، خوانسار، میمه، گلپایگان و چادگان این آب و هوا را تجربه خواهند کرد.

همچنین شاخص تابش اشعه فرابنفش خورشید هم امروز در بسیاری از نقاط استان به غیر از مناطق جنوبی در حد زیاد است و این اتفاق برای ساعات ۱۲ تا چهار بعدازظهر می افتد یعنی پس از قرار گرفتن بیش از ۲۹ دقیقه در معرض نور مستقیم آفتاب، پوست قرمز می شود و برای همین استفاده از کرم های ضد آفتاب استاندارد با SPF به مقدار ۲۰ ضروری است و هر دو ساعت یک بار می بایست تجدید شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان هم در رابطه با بارش های اخیر گفت: از عصر دیروز تا به حال منطقه کبوتر آباد با ۶,۹ میلی متر بارندگی، بیشترین میزان بارش ها در استان را به نام خود ثبت کرده است.

حجت الله علی عسگریان ادامه داد: در زرین شهر ۵,۵ میلیمتر، نطنز ۴ میلیمتر، میمه ۳,۵ میلیمتر، نجف آباد، مبارکه، چادگان و فریدونشهر ۱,۷ میلیمتر بارش به ثبت رسید.

به گزارش صاحب نیوز، کاشان با ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فریدونشهر با ۷ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.