بازدید رئیس سازمان تعاون استان از گلستان میمه 

2018-05-24
51 بازدید

مهندس میرزایی رئیس سازمان تعاون استان اصفهان باتفاق مهندس جعفری معاونت نظامهای بهره برداری سازمان ، مهندس فرجی رئیس اداره ی تعاون شهرستان شاهین شهر و میمه و خانم دکتر کوشش مدیر روابط عمومی سازمان استان ، از گلستان میمه بازدید کردند . همزمان با این بازدید که از ساعت ۹ بامداد آغاز شد و […]

IMG_1381

مهندس میرزایی رئیس سازمان تعاون استان اصفهان باتفاق مهندس جعفری معاونت نظامهای بهره برداری سازمان ، مهندس فرجی رئیس اداره ی تعاون شهرستان شاهین شهر و میمه و خانم دکتر کوشش مدیر روابط عمومی سازمان استان ، از گلستان میمه بازدید کردند . همزمان با این بازدید که از ساعت ۹ بامداد آغاز شد و بیش از یک ساعت بطول انجامید ، کار گل چینی در بیش از یکصد هکتار از گلستان گل محمدی میمه نیز انجام می شد و حضور شهروندان میمه ای و مشارکت آنان در یک کار تعاونی و گروهی ، تحسین بازدید کنندگان را برانگیخت .

IMG_1382

مهندس میرزایی که باتفاق همکاران خود  از نزدیک نظاره گر کار جمع آوری گل در گلستان میمه بود  چشم انداز آتی  این تعاونی را بسیار امیدوارکننده توصیف کرد و کار علمی و مطالعاتی انجام شده در غرس نهال و اجرای شبکه ی آبیاری نوین در گلستان را مورد تحسین قرار داد .

IMG_1385

حضور سید امین برقعی خبرنگار خوش ذوق و علاقمند دفتر خبر صدا و سیمای استان اصفهان در میمه نیز موقعیت مغتنمی بود تا گفتگو با رئیس و معاون سازمان و مدیر عامل شرکت گلستان و مدیر تعاون روستایی شهرستان ،به مصاحبه با شهروندانی که در کار دسته جمعی و خاطره انگیز گل چینی مشارکت داشتند، بپردازد و از شور و انگیزه ی مردم در این کار گروهی ، تصویر برداری نماید.

IMG_1395

بر اساس این گزارش کار چیدن گل در گلستان میمه که در ۴ کیلومتری شمال شهر میمه و در مجاورت جاده ی تهران – اصفهان قرار دارد از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی و بارشهای مداوم اخیر ، پیش بینی می شود که بیش از ۲۰ روز ادامه داشته باشد  .
IMG_1388