حاجی در نطق خود خواستار عذرخواهی روحانی از مردم شد

2018-05-21
206 بازدید

  نطق امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‎شهر و میمه  لحنی طلبکارانه از دولت داشت و همه مشکلات کشور را متوجه دولت و شخص رئیس جمهور می‎دانست.  به گزارش خبرآنلاین این نماینده اصولگرای مجلس نطقش را اینگونه آغاز کرد: آقای روحانی مسئولیت اجرا بر عهده شماست؛ یادتان هست در خرداد ۹۲ به جوانان گفتید من […]

 download

نطق امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‎شهر و میمه  لحنی طلبکارانه از دولت داشت و همه مشکلات کشور را متوجه دولت و شخص رئیس جمهور می‎دانست.

 به گزارش خبرآنلاین این نماینده اصولگرای مجلس نطقش را اینگونه آغاز کرد: آقای روحانی مسئولیت اجرا بر عهده شماست؛ یادتان هست در خرداد ۹۲ به جوانان گفتید من می دانم از بیکاری رنج می برید و گفتید کشور را از بیکاری و گرانی نجات می دهم؟ گفتید به خاطر بیکاری از هر ۵ ازدواج دو مورد به طلاق می رسد. گفتید نرخ دلار باید به ۷۰۰ تومان برسد و …

وی ادامه داد: آیا می دانید ۵ سال گذشت و در سال ۹۲ تعداد بیکاران نزدیک دو میلیون نفر بود اما الان به چهار میلیون نفر رسیده است؟ آیا می دانید خجالت کشیدن پدر خانواده برای اینکه بگوید پول نان هم ندارم، یعنی چه؟ می دانید قیمت نان و تخم مرغ چند ده درصد اضافه شده؟ شما هیچ کاری نکنید، فقط جلوی گرانی های افسار گسیخته را بگیرید! آیا می دانید رکود تورمی اقتصادی چه بر سر مردم آورده؟ هم کارگران را بیکار و هم سرمایه گذاران را بدبخت کرده است.

نماینده شاهین‎شهر و میمه ، با طرح این سوال که چرا ۵ سال فرصت کشور را به پای برجامی ریختید که همه برد آن برای طرف مقابل بود؟، خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: چرا خط قرمزهای نظام را ندیده گرفتید؟ چرا تضمین کتبی کافی از رئیس جمهور بدبخت آمریکا و اروپا نگرفتید؟ اگر زورتان نرسید، چرا واقعیات را به مردم نگفتید و آنها را نامحرم دانستید؟ چرا هنوز ساده باورانه می خواهید با اروپا مذاکره کنید؟ مگر خودتان نمی گفتید که اروپا هیچ کاره است و باید کدخدا را ببینیم!

او باقی نطقش را به ارائه راهکار به دولت اختصاص داد و گفت: راهکار این است که از گذشته عبرت گرفته و از مردم عذرخواهی کنید. راهکار این است که وزرای جهادی را به جای دلباختگان به غرب به کار بگیرید. راهکار این است که به مردم دروغ نگویید و به منابع و توانمندی های غنی کشور تکیه کنید. راهکار این است که بر اساس ابلاغ ۲۲ روز پیش رهبری، نظام بانکی را اصلاح کنید.

حاجی‌دلیگانی در پایان گفت: آقای رئیس جمهور که گفتید زاینده رود، زنده رود می شود؛ حتی یک جلسه اختصاصی برای آن نگذاشتید؟ مگر زاینده رود از دریاچه ارومیه کمتر است؟ آب شرب ۵ میلیون نفر چرا برای شما بی اهمیت است؟