آیا حاجی از آتش زدن پرچم امریکا پشیمان شده است؟

2018-05-15
197 بازدید

منبع : خبر آنلاین روزه سکوت نماینده ای که به برجام فندک می‌زد حاجی دلیگانی که مخالفت هایش در صحن علنی مجلس بیشتر از خودش شهرت پیدا کرده است از جمله نمایندگانی بود که در روز آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس حضور داشت و در آن لحظه خودش را به کوهکن رساند تا به […]

images

منبع : خبر آنلاین

روزه سکوت نماینده ای که به برجام فندک می‌زد

حاجی دلیگانی که مخالفت هایش در صحن علنی مجلس بیشتر از خودش شهرت پیدا کرده است از جمله نمایندگانی بود که در روز آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس حضور داشت و در آن لحظه خودش را به کوهکن رساند تا به او کمک کند و هرچند فندک با او همراه نبود اما بلاخره توانست آتشی روشن کند. حالا که واکنش ها به این موضوع زیاد شده است وقتی از نماینده شاهین شهر و میمه  درباره این اقدام و واکنش های مردم سوال کردیم گفت من در این رابطه صحبت نمی کنم معلوم بود حرف و حدیث ها آزارش داده است و شاید هم گرد پشیمانی روی پیشانی اش نشسته باشد برای همین بلافاصله از او پرسیدیم پشیمان شده اید؟ گفت پشیمان نشدم فقط نمی خواهم در این‌باره صحبت کنم.

البته حاجی دلیگانی تنها نماینده ای نبود که ان روز پای سکو حاضر شد و پس از ان روزه سکوت گرفت بلکه حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان نیز از اظهار نظر خودداری کرد.