طنز – یکی غضنفر و بگیره به خودمون گل نزنه…

2018-05-13
155 بازدید

یکی غضنفر و بگیره به خودمون گل نزنه… بلاخره بعد از رفتن انگشت حاج آقا روی کلیت فیلترینگ و روی هوا رفتن تلگرام دوباره ناخودآگاه مشتری سایت صبح میمه شدیم امروز که مطالب سایت رو می خوندم دیدم ای بابا کلا قضیه سوتی برجام که با این همه کبکبه و دبدبه ی بعضیا یک قرارداد […]

images (1)

یکی غضنفر و بگیره به خودمون گل نزنه…

بلاخره بعد از رفتن انگشت حاج آقا روی کلیت فیلترینگ و روی هوا رفتن تلگرام دوباره ناخودآگاه مشتری سایت صبح میمه شدیم
امروز که مطالب سایت رو می خوندم دیدم ای بابا کلا قضیه سوتی برجام که با این همه کبکبه و دبدبه ی بعضیا یک قرارداد بی عیب و نقص به شمار می رفت ماست مالی شده ولی در عوض یه فندک کشی جناب حاجی مسئله مورد بحثه…
البته جای برادری باید بگم آقای حاجی این که اون بین، شما تو جیفت فندک داشتی هم بماند… نکن آقا، نکش ((مصرف سیگارت عامل اصلی سرطان و زیان آور است)) ما دوستت داریم.
حالا ضرر و زیان اون به کنار، دم مونده همه ی کارای ترامپ رو هم بندازن گردنت.
برادر من یه کمی از این خانومه یاد بگیر، ببین چه حرفای با کلاسی زده. خداییش اینا باید بزنن با بمب اتم نسل من و شما رو به جرم این کارای وحشیانه امون منقرض کنن. تازه علی مطهری هم ناراحت شده، حالا اون به کنار زبیا هم اعصابش خورد شده حق به اونا داده، صادق و می گم.
ببین خانمه چی گفته:

شرمن گفت: من از غذای ایرانی که مرغ و خلال پسته داشت، خوردم بسیار عالی بود.

اون وقت شماها هم تو جیفتون فندک می زارید.لاقل یه شماره ی چیزی ازش داشتید یه سلام ایمیلی بهش می دادید یه اس ام اس تبریک کریسمس، هی شعار مرگ بر امریکا می دید. مگه نمی دونید یه زمانی با این شعارای شما یه عده جاگیر پا گیر شدن، الان دیگه حوصله این بازیا رو ندارن.
این جور وقتا یه همکار داشتیم می گفت یکی غضنفر و بگیره به خودمون گل نزنه، الان جناب آقای حاجی یکی باید این منتقدای شمار و بگیره تا چکمه گردنشون نداختن و برای عذر خواهی از فندک بازی تو کل دنیا رسوامون نکردن.
ولی خوب که فکرش و می کنم می بینم ترامپ هم از دل شما با خبر بود اصلا از غیض شما زد زیر روح و جسم برجام.
ولی خداییش اگه بخت و اقبال هم هست بخت و اقبال این باباست، هر کار ی که می کنه آخرش مقصر تو ایران پیدا می شه.
راستی بتنی که تو راکتور اراک ریختن می گن ضد انفجار هم هست. از همون اول تو فکر یه همچین رکبی بودن نه؟

محسن جنت
۱۳۹۷/۰۲/۲۲