سه شنبه ، استان اصفهان بارانی است

2018-05-06
58 بازدید

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با وضعیت بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته با بیان این‌که بیشترین بارش با ۱۰٫۹ میلی‌متر در دهق بوده است، اظهار کرد: میزان بارش در شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶٫۴ میلی‌متر رسید. وی افزود: کاشان با ۲٫۶ میلی‌متر، نایین با ۰٫۳ میلی‌متر، فرودگاه شهید […]

IMG_8883

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با وضعیت بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته با بیان این‌که بیشترین بارش با ۱۰٫۹ میلی‌متر در دهق بوده است، اظهار کرد: میزان بارش در شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶٫۴ میلی‌متر رسید.

وی افزود: کاشان با ۲٫۶ میلی‌متر، نایین با ۰٫۳ میلی‌متر، فرودگاه شهید بهشتی با ۲٫۸ میلی‌متر، شهرضا با یک میلی‌متر، نطنز با ۲ میلی‌متر، میمه با ۲ میلی‌متر، چادگان با ۱٫۷ میلی‌متر، خوانسار با ۰٫۶ میلی‌متر، فریدون‌شهر با ۰٫۴ میلی‌متر، زرین‌شهر با ۱٫۲ میلی‌متر و مبارکه با ۰٫۲ میلی‌متر بارندگی همراه بوده‌ است.

کارشناس‌مسؤول مرکز پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی دو روز آینده احتمال بارش‌های پراکنده و کم در استان و عمدتاً در مناطق غربی و جنوبی وجود دارد.

وی برای سه‌شنبه‌شب و چهارشنبه بارش در سطح استان پیش‌بینی کرد و یادآور شد: از روز سه‌شنبه سامانه‌ای وارد اصفهان می‌شود که کل استان را در برمی‌گیرد و بارش نسبتاً خوبی را هم به دنبال دارد؛ رگبار، رعد و برق و گاهی هم وزش باد نسبتاً شدید همراه آن خواهد بود.

علی‌عسگریان ضمن توصیه به کشاورزان خاطرنشان کرد: با توجه به وزش کمتر باد و بارش کمتر باران اگر اضطرار برای سم‌پاشی وجود داشته باشد، امروز و فردا مناسب‌تر است ولی سه‌شنبه و چهارشنبه اصلاً مناسب نیست چراکه سم‌پاشی در صورت بارش باران و حتی وزش باد شدید بی‌اثر می‌شود.