بازدید کارشناسان ارشد استان و شهرستان از گلستان میمه

2018-05-05
117 بازدید

مهندس شاه طالبی و مهندس نجفی کارشناسان ارشد حوزه ی تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اصفهان باتفاق مهندس خدادوست از جهاد کشاورزی شهرستان  از گلستان گل محمدی میمه بازدید کردند . در این بازدید که بمنظور انجام کار مطالعاتی در زمینه ی افزایش سطح زیر کشت گل محمدی در استان اصفهان صورت می گرفت ، […]

IMG_9527

مهندس شاه طالبی و مهندس نجفی کارشناسان ارشد حوزه ی تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اصفهان باتفاق مهندس خدادوست از جهاد کشاورزی شهرستان  از گلستان گل محمدی میمه بازدید کردند . در این بازدید که بمنظور انجام کار مطالعاتی در زمینه ی افزایش سطح زیر کشت گل محمدی در استان اصفهان صورت می گرفت ، گزارشی از هزینه های انجام شده ی آماده سازی ، کوددهی و غرس نهال و همچنین هزینه ی اجرای شبکه ی آبیاری نوین ارائه گردید .

IMG_9533

کارشناسان بازدید کننده بر این نکته تاکید داشتند که استان اصفهان ۶۰ درصد از نیازهای گل این استان را تامین و بقیه ی از استانهای دیگر  تهیه می گردد . بر اساس گزارش کارشناسان بازدید کننده از گلستان ،  آماده سازی زمین و کود دهی و تهیه و غرس نهال در هر هکتار بالغ بر ۱۵ میلیون تومان هزینه خواهد داشت . لازم به ذکر است که روز گذشته بارش رگباری تگرگ خسارت قابل توجهی به گلستان میمه وارد کرده است و  بازدید کنندگان از  آثار و خسارت ایجاد شده ی  این تگرگ زدگی نیز دیدن کردند .