دوشنبه ی پر باران برای میمه پیش بینی شده است

2018-04-28
66 بازدید

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه ها نشان می دهد که برای امروز و فردا شرایط ناپایداری در سطح استان وجود دارد، البته ناپایداری هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه ادامه می یابد. کارشناس پیش بینی اداره‌ هواشناسی استان اصفهان افزود: امروز شرایط بارش های رگباری برای همه مناطق استان همراه با […]

۴

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه ها نشان می دهد که برای امروز و فردا شرایط ناپایداری در سطح استان وجود دارد، البته ناپایداری هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه ادامه می یابد.

کارشناس پیش بینی اداره‌ هواشناسی استان اصفهان افزود: امروز شرایط بارش های رگباری برای همه مناطق استان همراه با رعدوبرق فراهم است و حتی در برخی از مناطق نیز بارش تگرگ نیز پیش بینی می شود و در مجموع شرایط بارش برای مناطق جنوبی، جنوب شرق و حتی شرق و بخش های غربی استان بسیار مناسب است.

وی گفت: اواخر وقت امشب و اوایل وقت فردا شرایط برای بارش های بهاری در مناطق جنوب و شرق و شمال شرقی بسیار خوب است و اواسط روز فردا از میزان ابرها کاسته می شود و مجددا اواخر وقت فردا از سمت غرب افزایش ابر همراه با رگبار و رعدوبرق برای مناطق غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

سیدان ادامه داد: روز دوشنبه شرایط سامانه بارشی برای شمال استان فراهم خواهد شد و در بخش هایی مانند کاشان، میمه، گلپایگان، اردستان و نطنز بارش های بسیارخوبی پیش بینی می شود و این شرایط برای بخش های جنوبی‌تر ضعیف خواهدشد، هم‌چنین در مرکز استان نیز بارش های پراکنده و خفیف پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: امروز در بخش های جنوبی استان و جنوب شرق و حتی برخی بخش های مرکزی استان سیلابی شدن مسیرها و روان‌آب و آب‌گرفتگی معابر عمومی ایجاد می شود، ضمن اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش ها بیشتر در مناطق شمالی استان اصفهان پیش بینی می شود و به خصوص شرایط بارش ها در روز دوشنبه بسیار شدید است و حتی به سیلاب و روان‌آب و آب‌گرفتگی معابر می انجامد.

کارشناس پیش بینی اداره‌ هواشناسی استان گفت: دمای هوا از امروز تا اواسط هفته روند کاهشی خواهد داشت و به تدریج هر روز یک تا دو درجه از دمای هوا کاسته می شود. دمای هوای شهر اصفهان صبح فردا دو درجه کاهش می یباد، ضمن اینکه امروز بیشینه دمای هوای اصفهان ۲۲ و کمینه فردا ۱۲ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز گرم‌ترین شهر استان خوروبیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد و خنک‌ترین شهر استان بویین میاندشت با ۶ درجه زیر صفر است.