بیش از ۲۰۰ شرکت کننده از ۴۱ منطقه ی استان در میمه

2018-04-27
89 بازدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رییس آموزش و پرورش منطقه میمه گفت: بیش از ۲۰۰شرکت کننده از ۴۱منطقه استان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، تجربیات قرآنی و نهج البلاغه در دو گروه خواهران و برادران به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند. رضا روح الامین افزود: در پایان از هر رشته دو نفر برگزیده […]

۲۱۴۱۲۸۶_۶۲۱ (۱)
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رییس آموزش و پرورش منطقه میمه گفت: بیش از ۲۰۰شرکت کننده از ۴۱منطقه استان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، تجربیات قرآنی و نهج البلاغه در دو گروه خواهران و برادران به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.
رضا روح الامین افزود: در پایان از هر رشته دو نفر برگزیده و در مجموع هشت نفر به مسابقات کشوری راه یافتند که این مسابقات در تیر ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را تعمیق فرهنگ قرانی و معارف اسلامی دانست و افزود: سال گذشته نیز ۴نفر از استان اصفهان در مسابقات کشوری حائز رتبه برتر شدند.
وی گفت: در رشته نهج البلاغه علیرضا جابری از بن رود و مریم نساج از نجف آباد، سعید بهکام از کاشان و طیبه نصیری از فریدونشهر، رحیم عنایت زاده از ناحیه دو و فاطمه محمدی از ناحیه۳ به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته احکام حسن حیدری از کوهپایه و شهربانو موسوی از ناحیه۴، حسین شامگاهی از چادگان و مریم نظری از پیربکران، وحسین صادقی از جرقویه علیا و زهرا فرهادی از شهرضا اول تا سوم شدند.
در رشته قرائت مهدی جدیدی از فریدونشهر و معصومه صحرایی از کوهپایه اول، علی خالصی نایینی از ناحیه۶ و هاجر طاهری از خمینی شهر دوم، حامد نصر از ناحیه۳ و خانم‌ها زهره رضوی از ناحیه ۱ و فرزانه حسن زاده از مبارکه مشترکا سوم شدند.
در رشته حفظ قرآن کریم سیدمصطفی موسوی از تیران و کرون و زهرا ستاری از آران و بیدگل، احسان نوروزیان از آران و بیدگل و فاطمه سرلک از ناحیه۵، و حسن کبیری و زینب تونئه از کاشان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
در رشته تجربیات قرآنی خانم‌ها عصمت السادات حسینی نژاد و مریم موسوی زاده از میمه زهرا رفیع پور از خوانسار، زهره رجب نژاد از تیران و کرون، علی اصغر نجفی از بویین و میاندشت، مریم غزالی و فاطمه هاشم پور از ناحیه۲ حائز رتبه‌های برتر شدند.