هفتمین دوره ی مسابقات قرآن فرهنگیان استان در میمه

2018-04-26
185 بازدید

هفتمین دوره ی مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان استان در میمه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد. در رشته نهج البلاغه علیرضا جابری از بن رود و مریم نساج از نجف آباد ، سعید بهکام از کاشان و طیبه نصیری از فریدونشهر، رحیم عنایت زاده از ناحیه دو و فاطمه محمدی […]

photo_2018-04-26_19-37-07

هفتمین دوره ی مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان استان در میمه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

در رشته نهج البلاغه علیرضا جابری از بن رود و مریم نساج از نجف آباد ، سعید بهکام از کاشان و طیبه نصیری از فریدونشهر، رحیم عنایت زاده از ناحیه دو و فاطمه محمدی از ناحیه ۳ به ترتیب اول تا سوم شدند .

در رشته احکام حسن حیدری از کوهپایه و شهربانو موسوی از ناحیه ۴، حسین شامگاهی از چادگان و مریم نظری از پیربکران، وحسین صادقی از جرقویه علیا و زهرا فرهادی از شهرضا اول تا سوم شدند.

photo_2018-04-26_19-37-37
در رشته قرائت مهدی جدیدی از فریدونشهر و معصومه صحرایی از کوهپایه اول ،علی خالصی نایینی از ناحیه ۶ و هاجر طاهری از خمینی شهر دوم، حامد نصر از ناحیه ۳ و خانمها زهره رصوی از ناحیه ۱ و فرزانه حسن زاده از مبارکه مشترکا سوم شدند.

در رشته حفظ قرآن کریم سیدمصطفی موسوی از تیران و کرون و زهرا ستاری از آران و بیدگل، احسان نوروزیان از آران و بیدگل و فاطمه سرلک از ناحیه ۵، و حسن کبیری و زینب تونئه از کاشان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

photo_2018-04-26_19-37-52

در رشته تجربیات قرآنی خانم ها عصمت السادات حسینی نژاد و مریم موسوی زاده از میمه زهرا رفیع پور از خوانسار، زهره رجب نژاد از تیران و کرون، علی اصغر نجفی از بویین و میاندشت، مریم غزالی و فاطمه هاشم پور از ناحیه ۲ حائز رتبه های برتر شدند.

رضا روح الامین رییس اداره آموزش و پرورش میمه هدف از برگزاری این مسابقات را تعمیق فرهنگ قرانی ومعارف اسلامی دانست و افزود:سال گذشته نیز ۴ نفر از استان اصفهان در مسابقات کشوری حائز رتبه برتر شدند.

photo_2018-04-26_19-37-42
روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه میمه