واکنش علی مطهری به اظهارات حاجی

2018-04-26
154 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، لایحه موافقتنامه بین‌المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تصویب شد. حسینعلی حاجی دلیگانی در مخالفت با لایحه مذکور اظهار داشت: باید در ترجمه موافقت نامه‌های بین المللی دقت بیشتری صورت گیرد. وی افزود: در موافقت نامه پالرمو مشخص شد که متنی که دولت […]

download

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، لایحه موافقتنامه بین‌المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در مخالفت با لایحه مذکور اظهار داشت: باید در ترجمه موافقت نامه‌های بین المللی دقت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: در موافقت نامه پالرمو مشخص شد که متنی که دولت در اختیار مجلس قرار داده به صورت صحیح ترجمه نشده بود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: همچنین در برجام از واژه های دوپهلو استفاده شده بود و اکنون کشور از بابت آن زیان دیده است، بنابراین به منظور ارتقای دقت مرکز راستی آزمایی در مرکز پژوهش های مجلس تشکیل شود.

بر اساس این گزارش علی مطهری که بخشی از ریاست جلسه امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به حاجی دلیگانی گفت: نباید اشتباهی را که در یکجا صورت گرفته به جاهای دیگر تعمیم داد، چرا که این نوع صحبت به نوعی بی اعتمادی به دولت وارد می کند.