کارگاه اشتغال در میمه راه اندازی می شود

2018-04-26
101 بازدید

اکبر اخوان مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار بیشترین شرکت‌کنندگان در کلاس‌های مهارت‌های زندگی هستند که با هزینه‌های کمتر از مناطق شهری به همراه فرزندان خود در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی نیز شرکت خواهند کرد. مدیرعامل مؤسسه خیریه نذر اشتغال اصفهان به برگزاری جلسه‌ای که به‌تازگی  با […]

۱۳۹۶۰۲۱۷۰۰۰۸۳۹_Test_PhotoH

اکبر اخوان مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار بیشترین شرکت‌کنندگان در کلاس‌های مهارت‌های زندگی هستند که با هزینه‌های کمتر از مناطق شهری به همراه فرزندان خود در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی نیز شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه نذر اشتغال اصفهان به برگزاری جلسه‌ای که به‌تازگی  با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در شهر دولت‌آباد برگزار شد اشاره و خاطرنشان کرد: با کمک‌های این مؤسسه خیریه دو کارگاه اشتغال برای ۳۰ زن سرپرست خانوار احداث می‌شود، همچنین دو کارگاه دیگر تا پایان اردیبهشت برای ۳۰ بانوی سرپرست خانوار در شهر میمه هم راه‌اندازی خواهد شد.

مقدم، بیشترین فعالیت مؤسسه نذر اشتغال را در حاشیه شهر اصفهان بیان کرد که در سال گذشته با راه‌اندازی ۲۰ کارگاه تولیدی و خدماتی، برای ۴۰۰ خانم سرپرست خانوار شغل ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: این مؤسسه بستر اشتغال را برای بانوان فراهم و کمک‌های خیران و مدیران کارگاه‌های کوچک را به سمت تولید و اشتغال بیشتر هدایت می‌کند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه نذر اشتغال اصفهان اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) دولت‌آباد پس از فراهم شدن مقدمات ایجاد کارگاه در اولویت به‌کارگیری در کارهای کوچک تولیدی هستند.