شیشه فروش : بارش های میمه به صورت روان آب جاری شد

2018-04-24
79 بازدید

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شدت بارش ها در استان اصفهان به ویژه در شهرستان های میمه و نطنز سبب بروز روان آب ها شده است. به گزارش خبرنگار مهر، با افزایش بارش ها در اکثر نقاط استان اصفهان روان آب ها در برخی خیابان های شهر و نیز شهرستان های اصفهان جاری […]

download

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شدت بارش ها در استان اصفهان به ویژه در شهرستان های میمه و نطنز سبب بروز روان آب ها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با افزایش بارش ها در اکثر نقاط استان اصفهان روان آب ها در برخی خیابان های شهر و نیز شهرستان های اصفهان جاری شده است.

حجم روان آب ها در برخی مناطق به حدی بود که به نظر می رسید سیل به آستانه برخی شهرستان های استان رسیده است، در همین رابطه منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شدت بارش ها در استان اصفهان به ویژه در شهرستان های میمه و نطنز سبب بروز روان آب ها شده است، اظهار داشت: این مسئله البته خسارت جانی تاکنون در پی نداشته است.

وی افزود: براساس پیش بینی های هواشناسی بارش ها در استان اصفهان تا امشب تداوم دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در مناطق غرب و مرکز استان نیز با بارش باران روبرو هستیم اما به طور کلی همه شرایط در این وضعیت در کنترل ماست.