میمه و فریدونشهر ، خنک ترین شهرهای اصفهان

2018-04-22
66 بازدید

ساناز جعفری روز یکشنبه به ایرنا گفت :بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی برای امروز و فردا ( دوشنبه) در استان اصفهان است. وی با بیان اینکه در ساعت های آینده گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید را در بیشتر مناطق استان خواهیم داشت ، افزود:وزش باد در برخی از […]

n82893316-72299035

ساناز جعفری روز یکشنبه به ایرنا گفت :بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی برای امروز و فردا ( دوشنبه) در استان اصفهان است.
وی با بیان اینکه در ساعت های آینده گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید را در بیشتر مناطق استان خواهیم داشت ، افزود:وزش باد در برخی از مناطق همراه با گرد و خاک محلی خواهد بود و وقوع طوفان های لحظه ای هم دور از انتظار نیست.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:شرایط برای بارش های رگباری بهاری برای امروز و فردا ( دوشنبه) در استان اصفهان وجود دارد.
وی اظهار کرد: بارش های بهاری بیشتر برای مناطق غربی، جنوبی و شمالی استان پیش بینی می شود اما شرایط بارش در سایر نقاط استان هم وجود دارد.
جعفری گفت: پدیده غالب روز گذشته ( شنبه) در بیشتر مناطق استان وزش باد با سرعت بالا بود.
وی گفت: دمای هوای امروز صبح شهر اصفهان به ۱۱ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش داشته است.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: خورو بیابانک با ۳۲ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و میمه و فریدونشهر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.