هواشناسی میمه ، باد شدید و بارش پراکنده

2018-04-21
219 بازدید

به گزارش خبرگزرای ایمنا، بر اساس تحلیل اخرین نقشه های هواشناسی از سوی مرکز پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز شنبه_یکم اردیبهشت‌ماه_ کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید پیش بینی شده است. بر اساس این گزارش، در روز شنبه وضعیت جوی در سایر شهرستان‌های استان نیز […]

images

به گزارش خبرگزرای ایمنا، بر اساس تحلیل اخرین نقشه های هواشناسی از سوی مرکز پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز شنبه_یکم اردیبهشت‌ماه_ کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش، در روز شنبه وضعیت جوی در سایر شهرستان‌های استان نیز کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و در شهرستان‌های داران، فریدونشهر، خوانسار، میمه، گلپایگان، چادگان با احتمال بارش پراکنده همراه است.

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، در روز ‌شنبه _ یکم اردیبهشت‌ماه_ دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۱ و در خنک ترین ساعات به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین خوروبیابانک با ۲۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و میمه با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.