ازان ، میزبان مدیران استان و دهیاران شهرستان

2018-04-20
84 بازدید

جمعی از مدیران استان اصفهان به دعوت نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی، مسائل و درخواست‌های دهیاران ۱۴ روستای این شهرستان را عصر امروز در روستای ازان بخش میمه بررسی کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، جمعی از مدیران استان اصفهان به دعوت نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی، […]

۱۳۹۷۰۱۳۱۰۰۰۴۸۲_Test_PhotoH

جمعی از مدیران استان اصفهان به دعوت نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی، مسائل و درخواست‌های دهیاران ۱۴ روستای این شهرستان را عصر امروز در روستای ازان بخش میمه بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، جمعی از مدیران استان اصفهان به دعوت نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی، مسائل و درخواست‌های دهیاران ۱۴ روستای این شهرستان را عصر امروز در روستای ازان بخش میمه بررسی کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در این جلسه از مدیران کل بنیاد مسکن و منابع طبیعی استان اصفهان و مدیران و معاونان جهاد کشاورزی، محیط‌زیست، و حمل‌ونقل جاده‌ای دعوت کرد.

دهیاران مورچه‌خورت، جهادآباد، کلهرود، سُه، دهلر، بیدشک، باغمیران، حسن رباط، موته، لوشاب، ازان، زیاد آباد، خسروآباد و ونداده مسائل و مشکلات روستاهای خود را در حوزه‌های عمرانی، محیط‌زیست، کشاورزی و راه مطرح کردند.

دهیاران در مدت پنج ساعت برگزاری این جلسه، برخی مشکلات  و درخواست‌های در خصوص ضعیف شدن چراگاه‌های دامی، فعالیت معادن غیرمجاز، دفن فاضلاب، لزوم احداث شرکت‌های پسماند روستایی، تأمین آب کشاورزی، لایروبی قنوات، احداث بندهای آبی، صدور مجوز محدود حفر چاه کشاورزی، احداث کانال‌های بتنی کشاورزی، برقی کردن چاه‌های کشاورزی، جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب، حفاظت از مراتع و گازرسانی و برق‌رسانی به تعدادی از روستاها را مطرح کردند.

دهیاران همچنین نصب چراغ‌های راهنما، تکمیل عملیات آسفالت معابر روستایی، روشنایی معابر عمومی و احداث پل هوایی عابر پیاده در حاشیه روستاهای حاشیه جاده‌های اصلی را خواستارشدند، کشاورزان روستاهای ازان، حسن رباط، زیاد آباد و دهق نیز تعیین حدود اراضی کشاورزی را درخواست کردند.

در این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان تعدادی از سندهای قطعی خانه‌های روستایی را به روستائیان اعطا کردند.

غلام‌حسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن استان، با اشاره به درخواست نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: روستائیانی که خواهان مشارکت در طرح‌های روستایی بنیاد مسکن هستند می‌توانند با این نهاد تفاهم‌نامه امضا کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هم، به برداشت کتیرا به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته اشاره کرد، محمدحسین شاملی آمادگی این اداره کل را برای تأمین درخواست‌های قانونی روستائیان این شهرستان اعلام کرد.