خسارت ۷۰۰ میلیون تومانی بارش‌های اخیر در بخش میمه

2018-04-20
123 بازدید

مسؤول دفتر فنی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: بارش‌های اخیر بهاری خسارت ۷۰۰میلیون تومانی در بخش میمه این شهرستان به بار آورد. یاسربیدرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: بارش‌های اخیر بهاری خسارت ۷۰۰میلیون تومانی در بخش میمه این شهرستان به بار آورد. وی افزود: بارش‌های ۱۸ تا ۲۱ فروردین […]

photo_2018-04-20_14-18-42

مسؤول دفتر فنی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: بارش‌های اخیر بهاری خسارت ۷۰۰میلیون تومانی در بخش میمه این شهرستان به بار آورد.

یاسربیدرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: بارش‌های اخیر بهاری خسارت ۷۰۰میلیون تومانی در بخش میمه این شهرستان به بار آورد.

وی افزود: بارش‌های ۱۸ تا ۲۱ فروردین امسال به مزارع کشاورزی، راه‌های دسترسی، قنات‌های ونداده،ازان و قاسم‌آباد خسارت زد.

مسؤول دفتر فنی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: همچنین مسیل‌ها، کانال شهری در میمه، ازان و وزوان نیز به علت شدت عبور سیلاب خسارت دیدند.

بیدرام ادامه داد: بارش‌های بهاری که موجب خوشحالی مردم این بخش شده است، به معابری شهری در شهر میمه هم آسیب زد.

مسؤول دفتر فنی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه برآورد ۷۰۰ میلیون تومانی را نتیجه بررسی‌های بخشداری و شهرداران شهرهای بخش میمه اعلام کرد و گفت: کارشناسان ستاد بحران استان اصفهان بازدیدی از این بخش داشتند و گزارشی از خسارت‌ها تهیه کردند، اعتبارات بازسازی و مرمت معابر شهری و تأسیسات کشاورزی،  پس از بررسی‌های نهایی از محل ستاد بحران استان اصفهان و بودجه‌های شهرستانی تأمین خواهد شد.