حاجی : طرح های آموزشی در بخش میمه

2018-04-16
88 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان، چندین طرح آموزشی را تا مهر امسال در شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار بهره‌برداری و تجهیز می‌کند. وی افزود: در این جلسه که به‌ تازگی برگزار شد، صورت‌جلسه‌ای با موضوعات تخصیص اعتبارات استانی، جذب کمک‌های خیران و بهره‌برداری […]

۱۳۹۷۰۱۲۶۰۰۰۷۹۴_Test_PhotoH

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان، چندین طرح آموزشی را تا مهر امسال در شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار بهره‌برداری و تجهیز می‌کند.

وی افزود: در این جلسه که به‌ تازگی برگزار شد، صورت‌جلسه‌ای با موضوعات تخصیص اعتبارات استانی، جذب کمک‌های خیران و بهره‌برداری و تجهیز طرح‌های آموزشی تا مهر ۹۷ به امضای طرفین رسید.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: محمدحسین سجاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان موافقت کرد که مدرسه‌های خیرساز علی‌آباد ملاعلی، عماد و تمدن خورزوق و کودکان اسلام دلیگان با اختصاص اعتبارات و کمک‌های خیران به بهره‌برداری خواهند رسید.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: طرح‌های آموزشی بنیاد برکت در شهرهای وزوان، میمه، حبیب‌آباد و فیروزآباد، پس از تخصیص ۳۲ میلیارد ریال اعتبار این بنیاد پیش از آغاز سال تحصیلی ساخته خواهند شد.

وی ادامه داد: اداره‌کل نوسازی مدارس، پس‌ از آن که بنیاد علوی، اعتبار لازم را اختصاص دهد، مدرسه شهید ردانی‌پور شاهین‌شهر ساخته خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس، از پیگیری تکمیل استخر فرهنگ دستگرد و مدارس مسکن مهر شهرهای شاهین‌شهر و گرگاب خبر داد.

وی با بیان این‌که ورزشگاه غدیر دولت‌آباد به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تجهیز خواهد شد، اضافه کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس به زودی کارشناسی را برای بررسی امکان بهره‌برداری از ساختمان خیر ساز در شهر سین برای فعالیت‌های آموزشی اعزام می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور، به پیگیری نامه‌هایی با موضوع تجهیز امکانات در مدارس دخترانه ابوریحان و هاشمی رفسنجانی  شاهین‌شهر، هجرت برخوار، دبستان کودکان اسلام، بنت الهدا و عدالت میمه، هنرستان شهید احمدی زیاد آباد و مدرسه بنیاد برکت گرگاب اشاره کرد، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان با بخشی از درخواست‌های این مدارس موافقت کرده است.