تامین بودجه احداث شبکه تصفیه فاضلاب در بخش میمه

2018-04-15
57 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: بخشی از بودجه احداث شبکه تصفیه فاضلاب شهرهای میمه و وزوان ( و روستاهای زیادد آباد و ازان )که نقش به‌سزایی در تأمین آب بخش‌های خدمات شهری خواهد داشت، در بودجه امسال دیده‌شده است. وی افزود: ردیفی در بودجه کشور آورده‌ایم که […]

۱۳۹۷۰۱۱۷۰۰۰۴۱۷_Test_PhotoH

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: بخشی از بودجه احداث شبکه تصفیه فاضلاب شهرهای میمه و وزوان ( و روستاهای زیادد آباد و ازان )که نقش به‌سزایی در تأمین آب بخش‌های خدمات شهری خواهد داشت، در بودجه امسال دیده‌شده است.

وی افزود: ردیفی در بودجه کشور آورده‌ایم که تمامی شهرهای دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار در آینده، ازجمله شهرهای میمه و وزوان ( و روستاهای زیاد آباد و ازان )  دارای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب خواهند شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های میمه و وزوان تلاش کنند سرمایه‌گذار یا سرمایه‌گذارانی برای احداث بخشی از این تصفیه‌خانه را پس از ردوبدل شدن موافقت‌نامه با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جذب و عملیات اجرایی را شروع کنند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: بخشی از هزینه این طرح که مشکل کمبود آب آبیاری فضای سبز این دوشهر را تأمین خواهد کرد، با دریافت حق آبه برداشت برای سرمایه‌گذار تأمین خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش‌ از این شهرداری‌های گرگاب، خورزوق، دستگرد و دولت‌آباد، موافقت‌نامه احداث مشترک تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای خود را با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مبادله کردند.