واکنش حاجی به حمله ی جنایتکارانه ی امریکا به سوریه

2018-04-15
72 بازدید

نماینده مجلس شورای اسلامی با مذبوحانه خواندن حمله آمریکا و متحدانش به سوریه، گفت: آمریکا و برخی از کشور‌های مرتجع عرب در منطقه از پیروزی‌های اخیر سوریه در برابر تروریست‌ها به شدت عصبانی هستند حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با مذبوحانه خواندن حمله […]

IMG23201057
نماینده مجلس شورای اسلامی با مذبوحانه خواندن حمله آمریکا و متحدانش به سوریه، گفت: آمریکا و برخی از کشور‌های مرتجع عرب در منطقه از پیروزی‌های اخیر سوریه در برابر تروریست‌ها به شدت عصبانی هستند

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهینشهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با مذبوحانه خواندن حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، بیان داشت: این سه جنایتکار با این تهاجم میخواستند انتقام شکستهای گروههای تروریستی تکفیری وهابی را از سوریه بگیرند اما شکست خوردند.

وی اظهار داشت: آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع عرب در منطقه از پیروزی‌های اخیر سوریه در برابر تروریست‌ها به شدت عصبانی هستند، چرا که با حمایتهای بسیار زیاد تسلیحاتی و سیاسی که از تروریستها انجام داده بودند، انتظار نداشتند این چنین در برابر نظامیان سوری شکست بخورند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که موقعیت جبهه مقاومت در منطقه روز به روز در حال تثبیت است، ابراز داشت: بیتردید کشورهای منطقه باید بر اساس منافع خود، پیمانهای امنیتی با یکدیگر داشته باشند تا در مقابل این قدرتهای سلطهگر بتوانند مقاومت کنند.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: یکی از دلائل سرعت تهاجم آمریکا به سوریه در این مقطع این بود که جمهوری اسلامی ایران به سبب شهادت هفت مستشار خود در حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تیفور(T4) سوریه اقدامی علیه این رژیم جعلی انجام ندهد و اذهان عمومی را از جنایت انجام شده در سوریه باز بدارد.

آمریکا، فرانسه و انگلیس برای رسیدن به منافع خود از هیچ جنایتی ابائی ندارند

وی با بیان این که انزوای آمریکا از چند سال پیش کلید خورده است، تصریح کرد: این که بسیاری از کشورهای اروپایی در این تهاجم با آمریکا همراه نشدهاند، بیانگر آن نیست که این کشورها منافع خود را از آمریکا جدا کرده باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا با نگاه تکمحوری که بر خود دارد، موجب خواهد شد تا کشورهای اروپایی در عملیاتهای تجاوزگرانه با آمریکا همراهی نداشته باشند.

وی با بیان این که آمریکا، فرانسه و انگلیس برای رسیدن به منافع خود از انجام هیچ جنایتی ابا ندارند، گفت: ملتهای مسلمان جهان باید از دولتهای خود که هنوز در خط آمریکاییها هستند، بخواهند که راه خود را از راه آمریکا جدا کنند و فرش قرمز برای حضور آمریکا در منطقه نیاندازند.

این نماینده مجلس اشهار داشت: آمریکاییها عربستان را به منزله گاو شیرده میدانند، بنابراین جوانان عربستان بدانند که مسیری که پادشاهان عربستان سعودی طی میکنند، نتیجهای جز ذلت نخواهد داشت./۸۷۸/ت۳۰۱/ق