استقبال نادر از اجرای کنسرت در شیخ بهایی شاهین شهر

2018-04-12
86 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها شاهد اتفاق نادری در حوزه موسیقی اصفهان هستیم و آن هم تمدید چندباره کنسرت یکی از خواننده‌های موسیقی کشور در اصفهان هستیم؛ کسی که این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده و رفت و آمدش در رسانه ملی زیاد شده است. حدود ساعت ۱۰ صبح روز […]

Behnam-Bani-Concert-20-Mordad-96-2-641x427

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها شاهد اتفاق نادری در حوزه موسیقی اصفهان هستیم و آن هم تمدید چندباره کنسرت یکی از خواننده‌های موسیقی کشور در اصفهان هستیم؛ کسی که این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده و رفت و آمدش در رسانه ملی زیاد شده است.

حدود ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ فروردین بود که خبر برگزاری کنسرت بهنام بانی در روز ۱۸ فروردین در اصفهان منتشر شد و ظهر همان روز خبر رسید این خواننده علاوه بر ۱۸ فروردین روز ۱۹ فروردین نیز به اجرای کنسرت می‌پردازد.

روز ۱۸ فروردین این کنسرت برای روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین در سالن شیخ بهایی شاهین‌شهر شروع به بلیت فروشی کرد و در نهایت نیز باز هم این کنسرت برای روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین تمدید شده است و ظاهراً این خواننده این هفته را میهمان اصفهانی‌ها است.

طبق اطلاع رسانی بلیت فروشی برای این دو روز نیز از روز پنجشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد یعنی پنجشنبه ظهر برای پنجشنبه شب بلیت فروخته می‌شود که ظاهراً با توجه به ساعت آغاز بلیت فروشی این اطمینان وجود دارد که همه بلیت‌های این روز نیز به فروش می‌رسد؛ نکته جالب توجه این است که در حال حاضر سایت فروش بلیت این کنسرت بلیت‌ها را فروخته شده اعلام کرده است.

بلیت‌های این کنسرت از ۵۰ تا ۶۵ هزار تومان متناسب با محل قرارگیری صندلی در سالن کنسرت متفاوت است؛ این اجراها نخستین اجرای بهنام بانی در اصفهان در سال ۹۷ است.