حاجی ، ماجرای سعدآباد و شهردار تهران

2018-04-12
82 بازدید

حاجی ، ماجرای سعدآباد و شهردار تهران نصف جهان: بعد از پست اینستاگرامی علی مطهری در انتقاد از دادستان کل کشور که چرا در روند استعفای نجفی از شهرداری تهران دخالت کرده است، دیروز نماینده شاهین شهر در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی مجلس، گفت که استعفای نجفی به جلسه ای محرمانه در سعدآباد تهران […]

download

حاجی ، ماجرای سعدآباد و شهردار تهران

نصف جهان: بعد از پست اینستاگرامی علی مطهری در انتقاد از دادستان کل کشور که چرا در روند استعفای نجفی از شهرداری تهران دخالت کرده است، دیروز نماینده شاهین شهر در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی مجلس، گفت که استعفای نجفی به جلسه ای محرمانه در سعدآباد تهران مربوط بوده است. حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به حواشی استعفای نجفی از شهرداری تهران گفت:‌ اخیرا نکاتی در خصوص تعیین تکلیف شهردار تهران گفته می‌شود که مثلا حاکمیت نخواسته. چرا اینگونه می گویید؟ اینها عدم شفاف سازی است. بررسی کنند در نشستی که پنجشنبه گذشته در سعدآباد برگزار شده چه کسانی حضور داشتند و چه تصمیماتی گرفته شده است؟ و چرا خط و نشان کشیدند برای شورای شهر تهران و شهردار تهران که چه کسی باید استعفا دهد و چه کسی باید شهردار شود. آنها تعیین تکلیف کردند و بعد برعهده دادستان می گذارند که دادستان دخالت کرده است. این چنین نبوده و در آن جلسه تعیین تکلیف شده است.

علی مطهری، که اداره جلسه مجلس را برعهده داشت در پاسخ به اخطار حاجی دلیگانی گفت: آنچه که در پشت پرده بوده و ما اطلاع نداریم بحث دیگری است، ولی اینکه خود دادستان مستقیماً شورای شهر تهران را تهدید می کند که شما نباید به بقای شهردار رای می دادید و شهردار باید دوباره استعفا دهد کار درستی نبود. این موضوع ارتباطی با ایشان نداشت.