میمه ، خنک ترین نقطه ی استان اصفهان

2018-04-10
73 بازدید

‘ حسن خدابخش ‘ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه بارشی از روز پنجشنبه ناپایداری جوی در استان اصفهان تقویت می شود و بتدریج افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبار پراکنده و رعد و برق را به دنبال خواهد داشت. وی در عین حال […]

IMG_8414

‘ حسن خدابخش ‘ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه بارشی از روز پنجشنبه ناپایداری جوی در استان اصفهان تقویت می شود و بتدریج افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبار پراکنده و رعد و برق را به دنبال خواهد داشت.
وی در عین حال گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی با شدت ضعیف‌تر بر روی این استان تا روز پنجشنبه است.
رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: امروز و فردا ( چهارشنبه) در بیشتر نقاط این استان، آسمان بصورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و بعد از ظهر و شب در برخی مناطق همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌ بینی می ‌شود.
به گفته وی، امروز ( سه شنبه ) نیز احتمال بارش تگرگ در برخی از مناطق استان اصفهان وجود دارد.
خدابخش از افزایش یک تا ۲ درجه سانتیگراد دمای هوا در بیشتر نقاط این استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
وی وضعیت جوی کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه را قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی اصفهان همچنین افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعد و برق را برای هوای این استان در روز پنجشنبه پیش بینی نمود.
خدابخش از خور و بیابانک با ۲۶ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و میمه با پنج درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان نام برد.