مسلم زاده فرماندار خمینی شهر شد

2018-03-18
88 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تکلیف فرمانداری شهرستان خمینی‌شهر پس از ماه‌ها انتظار مشخص شد. امروز با حکم وزیر کشور و به پیشنهاد محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، محمود مسلم‌زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهین‌شهر و میمه به عنوان فرماندار خمینی‌شهر منصوب شد. در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به محمود مسلم‌زاده آمده […]

photo_2018-03-18_06-38-51

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تکلیف فرمانداری شهرستان خمینی‌شهر پس از ماه‌ها انتظار مشخص شد.

امروز با حکم وزیر کشور و به پیشنهاد محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، محمود مسلم‌زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهین‌شهر و میمه به عنوان فرماندار خمینی‌شهر منصوب شد.

در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به محمود مسلم‌زاده آمده است: «به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار اصفهان به سمت فرماندار شهرستان خمینی‌شهر منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» موفق باشید».

به گزارش فارس، مراسم تکریم احمد رضوانی فرماندار سابق و معارفه محمود مسلم‌زاده فردا در محل فرمانداری شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.