کاشان ،آران و بیدگل و نطنز و اصفهان و اردستان و میمه

2018-03-14
246 بازدید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نمایشگاهی از آثار عکاسی مصطفی مازوچی  با موضوع حیات وحش منطقه استان اصفهان در هتل نگارستان کاشان گشایش می یابد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ، در این نمایشگاه تعداد ۳۲ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰  به مدت یک ماه در معرض علاقمندان به هنر عکاسی […]

عکس-۱-۳۶۰x240

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نمایشگاهی از آثار عکاسی مصطفی مازوچی  با موضوع حیات وحش منطقه استان اصفهان در هتل نگارستان کاشان گشایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ، در این نمایشگاه تعداد ۳۲ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰  به مدت یک ماه در معرض علاقمندان به هنر عکاسی و حیات وحش خواهد بود.

مصطفی مازوچی  هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی گونه های جانوری منطقه کاشان و سایر شهرستان های استان دانست و افزود:  با توجه به ایام تعطیلات نوروز می توان از این فرصت نسبت به معرفی و اهمیت حیات وحش به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی اقدام کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه با نگاهی به گونه های مختلف خزندگان ، پرندگان و پستانداران و حوزه حیات وحش گونه های جانوری را در مناطق حفاظت شده شهرستان های کاشان ،آران و بیدگل و نطنز و اصفهان و اردستان و میمه در لنز عکاسی ثبت شده است.

نمایشگاه تخصصی حیات وحش منطقه استان اصفهان روز پنجشنبه ۲۴ اسفند در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در هتل نگارستان کاشان گشایش می یابد و به مدت یک ماه همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.