تشکر خانواده های محترم شهدا از برگزار کنندگان یادواره در ازان

2018-03-02
297 بازدید

تشکر از برگزاری مراسم یادواره شهدای ازان از لسان برادر محترم شهید داوود خدادوست جناب اقای حسین اقا خدادوست بسم رب الشهداء و الصدیقین با سلام و درود به ارواح طیبه شهدای اسلام از صدر تاکنون علی الخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم. « شهادت جانمایه انقلاب اسلامی است و قوام و […]

photo_2018-03-02_21-48-23

تشکر از برگزاری مراسم یادواره شهدای ازان از لسان برادر محترم شهید داوود خدادوست جناب اقای حسین اقا خدادوست

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدای اسلام از صدر تاکنون علی الخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم.

« شهادت جانمایه انقلاب اسلامی است و قوام و حیات نهضت ما در خون شهید است. شهید منتظر مرگ نمی ماند، این اوست که مرگ را برمی گزیند. شهادت پایان نیست، آغاز است، تولدی دیگر است در جهانی فراتر از آنکه عقل زمینی به ساحت قدسی آن راه یابد. شهادت مزد خوبان است. » “شهید آوینی”

بدینوسیله وظیفه خود دانستیم از بابت برگزاری همایش یادواره شهدای روستای ازان در مسجد جامع از کلیه دست اندرکاران، دلسوزان و نیروهای خدوم و ارزشی روستایمان به ویژه ستاد یادواره شهدای ازان، نماینده محترم و مردمی شهرستان اقای حاجی ،امام جماعت معزز روستا حاجی اقا شجاعی ، مسولین محترم پایگاه بسیج روستا، هیات امنای مسجد جامع ، شورا و دهیاری محترم روستا و هیئات مذهبی و سایرین که در برگزاری شایسته این مراسم تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی نموده و این زحمات با ارزش آنها را ارج نموده و انشاالله موجبات تجدید بیعت مردم عزیز و شهیدپرور ازان با آرمان های امام و شهیدان و ناامیدی دشمنان قسم خورده و تداوم راه اسلام و قرآن و انقلاب باشد.

در ضمن حضور باشکوه اقشار مختلف مردم فهیم و همیشه در صحنه ازان و میهمانان ویژه این مراسم کربلایی حمید محمدی و جانباز معزز مدافع حرم حاج عبدالمحمود محمودی را گرامی داشته و امیدواریم در پناه حق محفوظ و موید باشند.
از طرف پدر شهید داوود خدادوست و خانوادهای شهدای روستای ازان