پیش بینی بارش برف و باران در استان اصفهان

2018-02-28
85 بازدید

حجت الله علی عسگریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک آسمان در سطح استان اصفهان ابری و در سمیرم و شهرضا بارش برف و مه آلود گزارش شده است. وی گفت: بارش در مناطق جنوب و غرب استان به صورت برف و در سایر نقاط استان هم برای امروز بعداز […]

images

حجت الله علی عسگریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک آسمان در سطح استان اصفهان ابری و در سمیرم و شهرضا بارش برف و مه آلود گزارش شده است.
وی گفت: بارش در مناطق جنوب و غرب استان به صورت برف و در سایر نقاط استان هم برای امروز بعداز ظهر و شب احتمال بارش باران وجود دارد.
علی عسگریان با بیان اینکه انتظار و پیش بینی های ما برای بارش روز گذشته در شهر اصفهان محقق نشد گفت:روز گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و برف بودیم که بارندگی از کاشان، نطنز، سمیرم، میمه و مورچه خورت گزارش شد.
وی با بیان اینکه دمای هوای امروز صبح اصفهان به هفت درجه سانتیگراد بالای صفر رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شد افزود: بوئین و میاندشت با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان و چوپانان با ۲۴ درجه بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
وی برای هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه(فردا)، هوای قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز جمعه، آسمانی کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.