حضور وزیر بهداشت در گلزار شهدا و بیمارستان حضرت محمد میمه

2018-02-23
323 بازدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان ؛ وضع نابسامان این بیمارستان و اعتراض‌های مکرر مردم و مسئولان باعث شد وزیر به قولی که مرداد امسال به اعضای شورای اسلامی میمه داده بود عمل کرده و از این بیمارستان بازدید کند. این بیمارستان ۵۰ تخت خوابه درگذشته بعنوان مرکز تروما و نجات بخش بسیاری از […]

photo_2018-02-23_00-05-00

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان ؛ وضع نابسامان این بیمارستان و اعتراض‌های مکرر مردم و مسئولان باعث شد وزیر به قولی که مرداد امسال به اعضای شورای اسلامی میمه داده بود عمل کرده و از این بیمارستان بازدید کند.
این بیمارستان ۵۰ تخت خوابه درگذشته بعنوان مرکز تروما و نجات بخش بسیاری از بیماران بود و با عمری حدود چهل سال ، این روزها با افت کیفیت خدمات مواجه شده تا جایی که درحال حاضر حتی از داشتن یک جراح عمومی و متخصص بیهوشی برای ارائه خدمت به ۶۰ هزار نفر جمعیت ثابت و شناور این بخش محروم است.
دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی پس از ادای احترام به شهدای میمه در گلزار شهدای این شهر در بازدید از بیمارستان گفت: این بیمارستان درحال حاضر مناسب خدمت رسانی به شهروندان نیست و باید از نظر نیروی انسانی ، تجهیزات و هتلینگ مناسب سازی شود.
وی افزود: درخواست های مردم را با حضور نماینده مردم ، فرماندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی بررسی و درصدد هستیم تا شرایط مناسبی برای این بیمارستان مهیا کنیم .
میمه بعنوان مرکز بخش ، نخستین شهر استان اصفهان است که با قرارگرفتن در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور و تردد روزانه بیش از ۷۰ هزار خودرو ، نیازمند امکانات درمانی است و بیمارستان این بخش از کمترین امکانات وتجهیزات برخوردار است .