حاجی ؛ درخواست از دستگاه قضا و حمایت از مردم شاهین شهر

2018-02-21
80 بازدید

نماینده ی اصولگرای شاهین‌شهر و میمه  در مجلس از قوه قضاییه خواست تا با برهم زنندگان آرامش مردم و از بین برندگان اموال آنان و مسببان شهادت چند نفر در درگیری دوشنبه شب تهران رسیدگی جدی کند.حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی لایحه بودجه سال آینده […]

images

نماینده ی اصولگرای شاهین‌شهر و میمه  در مجلس از قوه قضاییه خواست تا با برهم زنندگان آرامش مردم و از بین برندگان اموال آنان و مسببان شهادت چند نفر در درگیری دوشنبه شب تهران رسیدگی جدی کند.حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور اختصاص داشت، در اخطاری با استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی اعلام کرد: عناصر ضدانقلاب سعی دارد با آشوب‌های چند شب گذشته در تهران عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحت تاثیر قرار دهد که ما این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: از قوه قضاییه می‌خواهم که با برهم زنندگان آرامش مردم و کسانی که اموال آنان را نابود کردند و مسبب شهادت چند نفر از عزیزانمان شدند، برخورد جدی کند.

نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس همچنین در واکنش به سخنان حسن کامران که درباره بند الحاقی ۲ به تبصره ۱۱ سخن گفت: هر کس می‌خواهد شاهین‌شهر را بشناسد، عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورای این شهر را که با حضور همه اقوام برگزار می‌شود، ملاک قرار دهد یا به حضور عظیم مردم این شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن نگاه کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس یادآور شد: مطالبی از تریبون مجلس بیان نشود که مردم شاهین‌شهر احساس کنند به آنها در خانه ملت توهین شده است.

حاجی دلیگانی همچنین تصریح کرد: از ساکن شدن ایثارگران در شاهین‌شهر استقبال می‌کنیم اما دعوتنامه‌ای برای کسی نفرستاده‌ایم.

حسن کامران نماینده اصولگرای اصفهان پیش از آن در اظهارنظری گفته بود: وقتی می‌خواهند به جانبازان و ایثارگران خانه بدهند، می‌گویند بروید در شاهین‌شهر خانه بگیرید