تسلیت و تذکراتی که حاجی در جلسه ی روز گذشته ی مجلس داد

2018-02-19
74 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی با تسلیت حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، خطاب به مطهری که اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: هفته گذشته تذکری در خصوص نبود آب شرب در اصفهان به وزیر کشور دادم. پنج میلیون نفر از یک شبکه و یک سامانه آب مصرف می‌کنند. حدود ۴٫۵ متر مکعب در حال حاضر کمبود […]

۲۰۱۵-۰۶-۱۴_۲۳۳۵۲۷

حسینعلی حاجی دلیگانی با تسلیت حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، خطاب به مطهری که اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: هفته گذشته تذکری در خصوص نبود آب شرب در اصفهان به وزیر کشور دادم. پنج میلیون نفر از یک شبکه و یک سامانه آب مصرف می‌کنند. حدود ۴٫۵ متر مکعب در حال حاضر کمبود آب شرب در پیک مصرف وجود دارد. در شب عید مصرف آب بیشتر می‌شود و مشکلات افزایش پیدا می‌کند.
وی افزود: از وزیر کشور خواستیم که یک جلسه شورای مدیریت بحران تشکیل دهد و این موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کنند. نباید بگذاریم مسائل بر هم تلمبار شوند که فردا روزی نشود آن را جمع کرد. آب شرب پنج میلیون نفر مورد تهدید است. برخی نقاط آب ندارند یا کمیسیون انرژی یا کمیسیون امنیت ملی را مامور کنید که این موضوع را بررسی و گزارشی تهیه کنند و به هیات رییسه بدهند تا به دولت داده شود.
حاجی دلیگانی گفت: در خصوص انتخابات شوراها که برگزار شد و ناظرین آن از سوی مجلس بر سر صندوق‌ها حاضر شدند باید گفت که هنوز این ناظرها دستمزد خود را دریافت نکردند.
این نماینده مجلس دهم افزود: بازآفرینی که رییس‌جمهور مطرح کرد مطلب درستی است، اما اگر فعال شود از وزیر کار، رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی تقاضا داریم تدبیری اندیشیده شود که اول ایرانی‌ها به کارگیری شوند. دیگران کارها را می‌گیرند و بلوکه می‌کنند و ایرانیان نان ندارند بخورند. آنها کارها را در انحصار خود می‌گیرند و نمی‌گذارند ایرانی‌ها کار کنند.