پیش بینی بارش برف برای میمه

2018-02-17
118 بازدید

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: نقشه‌هایهواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار از سوی غرب از اواخر امروز تا اواخر روز دوشنبه به استان اصفهان است. وی با بیان اینکه در اواخر وقت امروز بارش برف و باران از سمت غرب در استان اصفهان آغاز می‌شود، تصریح کرد: بر این […]

download

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: نقشه‌هایهواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار از سوی غرب از اواخر امروز تا اواخر روز دوشنبه به استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه در اواخر وقت امروز بارش برف و باران از سمت غرب در استان اصفهان آغاز می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس امروز برای شهرستان‌های سمیرم، فریدونشهر، فریدن، چادگان، داران، خوانسار، میمه، گلپایگان و بویین میان‌دشت بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال ورود این سامانه برای همه نقاط استان اصفهان فردا وزش باد شدید و نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین برای روز دوشنبه شرایط مه آلودگی در شهرستان‌های غرب، جنوب و شمال استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از اوایل روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه دمای هوای استان اصفهان بین شش تا هشت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

خدابخش در خصوص گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینه ابراز داشت: در این بازه زمانی شهرضا با ۱۸ و چادگان با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان است.

منبع : خبر گزاری مهر