نرخ بیکاری دهق در همسایگی میمه صفر است

2018-02-14
102 بازدید

نصف جهان: درصد نرخ بیکاری در شهر دهق به دلیل استقراردومین شهرک صنعتی نساجی کشور، برابر صفر است. زین العابدین علی عسگری، رییس شورای شهر دهق گفت: شهرک صنعتی دهق روزانه میزبان۲۵۰۰ نیروی انسانی از شهرستان های همجوار است که جمعیت روزانه شهر دهق را به بیش از ۱۰ هزارنفر افزایش می دهند. ولی آنها شامگاه […]

images

نصف جهان: درصد نرخ بیکاری در شهر دهق به دلیل استقراردومین شهرک صنعتی نساجی کشور، برابر صفر است.

زین العابدین علی عسگری، رییس شورای شهر دهق گفت: شهرک صنعتی دهق روزانه میزبان۲۵۰۰ نیروی انسانی از شهرستان های همجوار است که جمعیت روزانه شهر دهق را به بیش از ۱۰ هزارنفر افزایش می دهند. ولی آنها شامگاه به شهرهای خود باز می گردند. شایان ذکر است نیروی های فعال از شهرستان های همجوار اصفهان، میمه، تیران و کرون و نجف آباد به شهرک صنعتی دهق عزیمت می کنند.

علی عسگری افزود: دومین شهرک صنعتی نساجی کشور در شهر دهق مستقراست و این تاثیر مهمی در اشتغالزایی جوانان دهق داشته تا جایی که درصد بیکاری در این شهر، برابر صفر است.

وی یکی از مشکلات عدم توسعه محدوده شهری را بحث مسکن احاطه شده با خطوط گاز عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی بعد از پایان کار به شهر خود باز می گردند زیرا محلی برای اسکان در شهر دهق ندارند. علت نبود مسکن به خطوط گاز برمی گردد که سبب عدم ساخت و ساز مسکن در دهق شده و از ما اجازه توسعه محدوده شهری گرفته شده است.

گفتنی است شهر دهق از توابع شهرستان نجف آباد است که با مرکز شهرستان ۹۰ کیلومتر و با مرکز استان ۸۵ کیلومتر فاصله دارد.