پیام تشکر بخشدار ازحضور تماشایی مردم بخش میمه

2018-02-12
77 بازدید

بخشدار میمه با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم بزرگوار و همیشه در صحنه بخش میمه در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه۹۶ قدردانی و تشکر نمودند. بسم الله الرحمن الرحیم 🔸مردم شریف، ولایتمدار،متدین و بزرگوار بخش میمه بار دیگر با حضور گسترده و به یاد ماندنی خود در راهپیمایی پرشور ۲۲بهمن، برگ زرین دیگری بر افتخارات بزرگ […]

photo_2018-02-12_14-29-19

بخشدار میمه با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم بزرگوار و همیشه در صحنه بخش میمه در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه۹۶ قدردانی و تشکر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
🔸مردم شریف، ولایتمدار،متدین و بزرگوار بخش میمه بار دیگر با حضور گسترده و به یاد ماندنی خود در راهپیمایی پرشور ۲۲بهمن، برگ زرین دیگری بر افتخارات بزرگ این خطه شهید پرور ایران اسلامی افزودند.
🔸شما با حضوری حماسی ، وفاداری و پایبندی دوباره ی خود به آرمانهای مقدس نظام اسلامی،امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت و رهبری را اثبات کرده و توطئه دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نمودید. شما به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی با حضورتان مایه ی سربلندی،اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردید و نشان دادید هم قدم با تمامی اقوام ، گروهها وسلیقه ها ، حافظ حقیقی خون شهیدان انقلاب اسلامی هستید.
🔸اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضورتان با تمام وجود پروردگار را سپاس می گویم که با خلق چنین صحنه زیبا و باشکوه، زمینه عزت، افتخار و سربلندی ایران و این خطه شهید پرور را فراهم آوردید.

با تجدید احترام – شهرام آذرپی – بخشدار میمه