فرماندار بصیری در نماز جمعه ی امروز شاهین شهر چه گفت؟

2018-02-09
93 بازدید

گزیده ای از سخنان فرماندار بصیری در نماز جمعه ی امروز شاهین شهر : 🔸 کشور در دوران کنونی که با توطئه‌های و خباثت‌های دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و سرسپردگان منطقه‌ای و فریب‌خوردگان داخلی مواجه است، بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد. 🔸دشمنان نظام جمهوری اسلامی توطئه بزرگ‌نمایی مشکلات و […]

بصیری شاهین شهر-۱

گزیده ای از سخنان فرماندار بصیری در نماز جمعه ی امروز شاهین شهر :

🔸 کشور در دوران کنونی که با توطئه‌های و خباثت‌های دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و سرسپردگان منطقه‌ای و فریب‌خوردگان داخلی مواجه است، بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد.

🔸دشمنان نظام جمهوری اسلامی توطئه بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک‌سازی خدمات نظام را در حال اجرا دارند، در چنین شرایطی نباید فعالان و جناح‌های سیاسی به‌ گونه‌ای رفتار کنند که دشمنان می‌خواهند.

🔸مردم دغدغه‌های اشتغال جوانان، حفاظت از محیط‌زیست، کم‌آبی و مواجهه با آسیب‌های اجتماعی دارند که وحدت قوای سه‌گانه و حمایت‌های مردم این مشکلات برطرف خواهد.

🔸به‌ جای این‌که هم دیگر را متهم کنیم و زیر سؤال ببریم دست در دست دهیم و با هم برای حل مشکلات جوانان اقدام کنیم،

🔸باید الگوی وحدت را در دوران دفاع مقدس حول محور ولایت‌فقیه سرمشق قرار دهیم.

🔸 بصیرت ملت ایران اجازه نداد عده‌ای که به اماکن عمومی خسارت زده بودند امنیت کشور را به خطر بیندازند.

🔸دفاع ملت ایران در برابر تجاوز رژیم بعث صدام در حالی به دست آمد که ده‌ها کشور از این رژیم متجاوز حمایت نظامی و مالی کرده بودند،

🔸دفاع مقدس که با حضور گسترده جوانان کشور و پشتیبانی کم‌نظیر خواهران و زنان در پشت جبهه‌ها به دست آمد، تنها نبردی بود که ملت ایران توانست سرزمین خود را از اشغال دشمنان حفظ کند.