میمه با منهای ۲ درجه سردترین نقطه ی استان اصفهان

2018-02-07
71 بازدید

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده در استان است، از روز چهارشنبه با ورود موج ناپایدار شرایط افزایش ابر در اکثر مناطق استان و بارش خفیف در مناطق غربی وجود دارد، به همین دلیل با کاهش میزان غلظت آلاینده‌ها برای دو روز هوای […]

۱۳۹۶۰۹۱۵۰۰۰۴۸۹_Test_PhotoH

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده در استان است، از روز چهارشنبه با ورود موج ناپایدار شرایط افزایش ابر در اکثر مناطق استان و بارش خفیف در مناطق غربی وجود دارد، به همین دلیل با کاهش میزان غلظت آلاینده‌ها برای دو روز هوای اصفهان سالم خواهد بود

حسن خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی ۲ روز آینده در استان است و بر این اساس طی این مدت در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق غربی و شمال شرقی گاهی افزایش ابر وجود دارد، از روز چهارشنبه با ورود موج ناپایدار شرایط افزایش ابر در اکثر مناطق استان و بارش خفیف در مناطق غربی وجود دارد، به همین دلیل با کاهش میزان غلظت آلاینده‌ها برای چهارشنبه و پنج‌شنبه هوای اصفهان سالم خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص روند دمای هوای استان اصفهان گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

وی درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان مطرح کرد: دمای هوای بیشینه در اصفهان ۱۷ و کمینه هوا به ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

خدابخش به گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: گرم‌ترین مناطق استان چوپانان با ۲۰ درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین قسمت میمه با دمای ۲ درجه منهای صفر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با ورود سامانه ناپایدار جنوبی به استان اصفهان در هفته بعد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش خوبی برای استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.