اصفهان میزبان معاون اول رئیس جمهوری برای سه طرح ملی

2018-02-04
62 بازدید

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان روز شنبه در گفتگو با ایرنا تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های اولیه، مقرر است سه طرح ملی توسعه مجتمع فولاد سبا، فولاد سپید فراب کویر و فیلم های صنعتی شرکت سپهر پلیمر سپاهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول […]

n82817950-72151563

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان روز شنبه در گفتگو با ایرنا تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های اولیه، مقرر است سه طرح ملی توسعه مجتمع فولاد سبا، فولاد سپید فراب کویر و فیلم های صنعتی شرکت سپهر پلیمر سپاهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری همزمان با ایام دهه فجر امسال افتتاح شود.
حسین توکل افزود: این طرح های ملی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با سرمایه پنج هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال و ۱۴۶ میلیون یورو و اشتغالزایی ۴۵۶ نفر در استان اصفهان افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز گفت: یکی از سه طرح ملی مذکور شامل طرح توسعه ورق های فولادی مجتمع فولاد سبا در گروه فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه ۲۵۳ میلیارد ریال و ۱۴۶ میلیون یورو است.
اسرافیل احمدیه افزود: با اجرای این طرح تولید کلاف گرم نور دیده شده با افزایش ظرفیت ۸۵۰ هزار تُن به بالای یک میلیون و ۶۰۰ هزار تُن می رسد و زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر فراهم می شود.
وی طرح دوم را تولید میلگرد آجدار در شرکت سپید فراب کویر در شهرستان آران و بیدگل عنوان و اظهار کرد: این طرح با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تُن و سرمایه گذاری یکهزار و ۲۳۸ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۶۰ نفر را فراهم می کند.
احمدیه درباره طرح سوم نیز گفت: خط تولید فیلم تخصصی و کاغذ مصنوعی شرکت سپهر پلیمر سپاهان در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه با سرمایه گذاری یکهزار و ۵۳۸ میلیارد ریال و ظرفیت سه هزار و ۸۰۰ تُن، منجر به اشتغالزایی برای ۱۴۶ نفر می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر سه طرح ملی مذکور، ۹ واحد تولیدی استانی با سرمایه گذاری ۹۵۲ میلیارد ریال و ایجاد ۲۰۳ فرصت شغلی همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.
احمدیه افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از ۹ واحد تولیدی در شهرستان های اصفهان، لنجان، شاهین شهر و میمه، کاشان، آران و بیدگل و شهرضا ست.
اصفهان دارای بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و تولیدی است.
ت/۳۰۱۱ / ۶۰۲۲ خبرنگار: آسیه معینی – انتشار دهنده : عمادی