افتتاح دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی آبشار عاطفه‌های وزوان

2018-02-03
122 بازدید

دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی آبشار عاطفه‌های شهر وزوان، با همّت مسئولان این موسسه‌ی مردم نهاد، طیّ مراسمی با حضور مسئولان، ورزشکاران و ورزش دوستان شهر، افتتاح گردید. ◽️در این مراسم، آقای رمضانعلی بیابانی، عضو شورای اسلامی شهر وزوان، و عضو کارگروه ورزش و جوانان شهر، با بیان مشکلات سالن ورزشی و ارائه‌ی گزارشی از شرایط […]

photo_2018-01-30_19-55-08-728x728

دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی آبشار عاطفه‌های شهر وزوان، با همّت مسئولان این موسسه‌ی مردم نهاد، طیّ مراسمی با حضور مسئولان، ورزشکاران و ورزش دوستان شهر، افتتاح گردید.

◽️در این مراسم، آقای رمضانعلی بیابانی، عضو شورای اسلامی شهر وزوان، و عضو کارگروه ورزش و جوانان شهر، با بیان مشکلات سالن ورزشی و ارائه‌ی گزارشی از شرایط گذشته و حال فوتبال وزوان، پیرامون پیش‌بینی بودجه ورزش و جوانان و رایزنی‌های انجام شده در جهت احداث زمین چمن مصنوعی و تهیه‌ی امکانات برای جوانان، دیوارکشی ورزشگاه، کمک به رفع نیازهای ورزشی این باشگاه سخن گفتند.

◽️در ادامه‌ی مراسم، اقای محمدرضا شفیعی، با تشکر از همت مسئولان این مٶسسه در راه تأسیس این باشگاه فرهنگی ورزشی، در خصوص برگزاری جشن بزرگ انقلاب، مسابقات ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی در ایام دهه‌ی مبارک فجر و همچنین راه اندازی جشنواره‌ی فرش، نان و لبنیات محلی و نمایشگاه محصولات خانگی در ایام عید سخن گفتند.

◽️شهردار شهر وزوان، در ادامه‌ی سخنان خود موفقیت روز افزون و رونق بیشتر تیم فوتسال آبشار عاطفه‌ها را که با پشتکار و همت مضاعف مسئولان و دست‌اندرکاران آن، شرایط تشکیل تیمی متحد و یک دست را برای انجام مسابقات در سطح منطقه، استان و کشور فراهم نموده‌اند، از خداوند بزرگ خواستار شدند.

◽️در این مراسم، آقای امیر شعبانی به عنوان مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی آبشار عاطفه‌ها، از آقای بیابانی، به عنوان رئیس کمیته‌ی ورزشی شورای شهر و دیگر عزیزانی که با تلاش‌ها و حمایت‌های خود، در برپایی و تاسیس این باشگاه، با این مٶسسه همکاری داشتند، قدردانی کردند.

منبع : صبح وزوان