میمه و بوئین سردترین نقطه ی استان اصفهان می شود

2018-02-02
113 بازدید

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی دو روز آینده در استان اصفهان شرایط جوی نسبتاً پایداری پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از این رو طی فردا و پس فردا هوا صاف است و در برخی مواقع با افزایش باد ملایم روبه رو خواهیم بود. وی با بیان اینکه با توجه به حاکمیت شرایط […]

images

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی دو روز آینده در استان اصفهان شرایط جوی نسبتاً پایداری پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از این رو طی فردا و پس فردا هوا صاف است و در برخی مواقع با افزایش باد ملایم روبه رو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با توجه به حاکمیت شرایط پایدار بر روی منطقه مرکزی اصفهان شاهد غبار محلی و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی خواهیم بود، افزود: به دلیل شرایط نسبتاً ناپایدار انباشت آلاینده‌ها را نخواهیم داشت.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از روز شنبه روند افزایش ابر را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت، گفت: باید توجه داشت که در حال حاضر سامانه‌ای وارد استان نمی‌شود.

وی در خصوص شرایط دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز افزود: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و در سردترین ساعات بامداد فردا نیز دمای اصفهان به شش درجه زیر صفر می‌رسد.

خدابخش در خصوص گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان اضافه کرد: در این بازه زمانی خور و بیایانک با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و میمه و بویین میان دشت با دمای هوای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود