جلسه ی کمیته فرعی کارگروه اشتغال بخش میمه

2018-01-30
57 بازدید

جلسه کمیته فرعی کارگروه اشتغال بخش میمه روز یکشنبه ۸ بهمن ماه با حضور برخی از روسای ادارات و ارگانهای شهرستان و بخش در محل بخشداری میمه برگزار گردید. در این جلسه آقای آذرپی بخشدار میمه ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دربرگزاری جشن ها و مراسم های پیروزی انقلاب […]

photo_2018-01-30_12-55-30

جلسه کمیته فرعی کارگروه اشتغال بخش میمه روز یکشنبه ۸ بهمن ماه با حضور برخی از روسای ادارات و ارگانهای شهرستان و بخش در محل بخشداری میمه برگزار گردید. در این جلسه آقای آذرپی بخشدار میمه ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دربرگزاری جشن ها و مراسم های پیروزی انقلاب در دهه فجر تاکید نمودندو فرا رسیدن ایام فاطمیه را نیز تسلیت گفتند. ایشان از دستگاههایی که در امر اشتغال و پرداخت تسهیلات تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمودند . مهمترین مصوبات این جلسه عبارتند از:

photo_2018-01-30_13-39-07
۱٫ بانکهای بخش در پذیرش یک نفر ضامن جهت وامهای اشتغالزایی بسنده و اقدام نمایند.
۲٫تعاون روستایی در ارتباط با صدور پروانه فعالیت بخش کشاورزی و دامپروری و صنایع وابسته اطلاع رسانی و اقدامات لازم بعمل آورد.
۳٫اداره صنعت ، معدن و تجارت در رابطه با راه اندازی دفتر اصناف بخش و فعال نمودن آن در راستای انجام مراحل صدور و تمدید پروانه کسب و نظارت بر اصناف اقدامات لازم بعمل آورد.
۴٫اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص راه اندازی دفتر یا نمایندگی در بخش میمه اقدامات لازم بعمل آورد.

photo_2018-01-30_12-55-30 (2)
۵٫ادارات و ارگانها در ارائه پاسخ استعلامات متقاضیان احداث مراکز تولیدی و صنعتی تسریع نمایند.
۶٫دهیاران ضمن اطلاع رسانی در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات درآمد پایدار روستایی و تسهیلات پشتیبان و اشتغال فراگیر گزارشی از اقدامات را به بخشداری ارائه نمایند.
۷٫میراث فرهنگی و دهیاران اطلاع رسانی لازم جهت استفاده از تسهیلات بوم گردی و اقامتگاه گردشگری در روستاهاانجام نمایند.