برف محور میمه – دلیجان را در برگرفت

2018-01-28
155 بازدید

محمدعلی اسماعیلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران و برف را در برخی از جاده‌های استان شاهد هستیم اما مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد. وی افزود: براساس اعلام راهداری گلپایگان و راهداری‌های تابعه در محورهای گلپایگان ــ […]

۱۳۹۶۱۱۰۷۲۰۲۸۰۴۶۸۹۱۳۱۴۸۳۲۴

محمدعلی اسماعیلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران و برف را در برخی از جاده‌های استان شاهد هستیم اما مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی افزود: براساس اعلام راهداری گلپایگان و راهداری‌های تابعه در محورهای گلپایگان ــ خمین، خوانسار ــ دامنه، داران ــ الیگودرز، میمه ــ دلیجان، فریدون‌شهر ــ پشتکوه و چادگان ــ فراموشجان شاهد بارش برف بودند که خوشبختانه تاکنون خبری مبنی بر مسدودسازی جاده‌ها گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان تصریح کرد: همچنین براساس گزارش راهداری گلپایگان و راهداری‌های تابعه در جاده‌های گلپایگان ــ موته شاهد بارش باران بودند.

وی به توصیه‌ها اشاره و اضافه کرد: مردم در صورت ضرورت رفت‌وآمد خود در این محورها لباس گرم و زنجیرچرخ به‌همراه داشته باشند.