دمای هوا در میمه به منفی ۱۴ درجه می‌رسد

2018-01-09
325 بازدید

میترا سیدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوا اظهار کرد: هوا برای ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: دما در شهر اصفهان ۳ تا ۵ درجه سردتر خواهد شد و بارش پراکنده باران را برای شهر اصفهان، فرودگاه، نائین […]

download (1)

میترا سیدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوا اظهار کرد: هوا برای ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دما در شهر اصفهان ۳ تا ۵ درجه سردتر خواهد شد و بارش پراکنده باران را برای شهر اصفهان، فرودگاه، نائین و شرق شهرستان اصفهان تا پایان وقت امروز خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در مورد بارش برف در نقاطی از شهر اصفهان گفت: امروز شاهد پراکنده برف در اصفهان، نجف‌آباد، تیران و کرون و حتی گردنه ملااحمد بودیم اما این بارش‌ها مستمر نبود.

وی برای ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی کرد: در سردترین ساعات دمای هوا در میمه به منفی ۱۴ درجه خواهد رسید؛ چوپانان و خور و بیابانک با ۱۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان خواهد بود.

سیدان با بیان این که تا پایان هوا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: نقشه‌ها سیستم بارشی جدید تا پایان هفته برای اصفهان نشان نمی‌دهند.