حساب اغتشاشگران از مردم شاهین شهر جدا است

2018-01-01
265 بازدید

اصفهان – مردم شاهین شهر با گلایه از اتفاقات چند روز گذشته بر این باور هستند که حساب اغتشاشگران از مردم جداست و قطعا مردم با آشوب و اغتشاش به دنبال فهماندن حرف خود به مسئولین نیستند. خبرگزاری مهر – گروه استان ها: طی دو روز گذشته شاهین شهر اصفهان شاهد برخی اغتشاشات بود که این […]

۲۶۷۸۵۲۳

اصفهان – مردم شاهین شهر با گلایه از اتفاقات چند روز گذشته بر این باور هستند که حساب اغتشاشگران از مردم جداست و قطعا مردم با آشوب و اغتشاش به دنبال فهماندن حرف خود به مسئولین نیستند.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: طی دو روز گذشته شاهین شهر اصفهان شاهد برخی اغتشاشات بود که این موضوع گلایه مندی و اعتراض شهروندان این منطقه را نسبت به این حوادث در پی داشت.

یک استاد دانشگاه اهل شاهین شهر به مهر گفت: متاسفانه در دو روز گذشته شاهد آن بودیم که عده ای افراد فرصت طلب که البته حساب آنها از شهروندان شاهین شهری جداست به دنبال خودنمایی هستند و می خواهند با برخی آشوب ها فضای شهرمان را ملتهب نشان دهند.

وی در ادامه بیان داشت: از ابتدا آنچه در فضای مجازی و … مطرح می شد این بود که برای گلایه مندی از گرانی های اخیر باید صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانیم که البته راه رساندن صدای اعتراض از این مسیر نیست.

شهروند دیگری نیز با اشاره به تخریب اموال عمومی به خبرنگار مهر گفت: با توجه به شناختی که من نسبت به مردم شاهین شهر دارم، شهروندان این شهر ولایتمدار و دوستدار نظام هستند و این اعمال و حرکات اخیر رنگ بوی دیگری دارد و از همه هموطنان عزیز تقاضا می کنم حساب این افراد را جدای از ما بدانند.

سوءاستفاده دشمن از آزادی بیان در ایران

خانمی که در حال خرید در صف نان بود نیز به مهر گفت: درست است که ما نیز نسبت به بسیاری از گرانی ها اعتراض داریم اما از سوی دیگر نسبت به مطرح شدن صدای اعتراض به شیوه این آشوبگران نیز اعتراض و گلایه شدید داریم چرا باید برخی این گونه گستاخانه برخورد کنند.

وی با اشاره به وجود آزادی بیان در ایران گفت: به نظر می رسد این آشوبگران از خارج هدایت می شوند که باید با آنها برخورد جدی شود چراکه دشمن از همین آزادی بیان در ایران سوء استفاده کرده است.

یکی از معلمان ساکن شاهین شهر نیز به مهر گفت: با نگاه به اخبار می توان دریافت که یک مثلث شوم که یک ضلع آن را آمریکا و دو ضلع دیگر آن را رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تشکیل می دهند در پی آن هستند که فضای ایران اسلامی را ملتهب کنند و از سوی دیگر با بزرگنمایی این فضا را ملتهب جلوه دهند.

وی با اشاره به توئیت رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: حتی ترامپ به صورت کاملا علنی مردم ایران را تشویق به آشوب و نزاع های خیابانی می کند.

تجمع با مجوز و با حضور مسئولان یک سنت حسنه برای پاسخگویی به مردم است

در ارتباط با اغتشاشات چند روز اخیر در کشور، نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با تصریح این نکته که خواسته‌های اقتصادی مردم از دولت و مسئولان امری بجا است به مهر گفت: باید این نکته را اشاره کنم که در شرایط کنونی مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی با توجه به ماموریت‌هایی که از ناحیه کشورهای بدخواه ایران مانند عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا دریافت کرده‌اند به دنبال موج سواری بر روی خواسته‌های به حق مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید دقت کنند که با افراد فتنه‌گر و دارای مقاصد سیاسی همراه نشوند، ادامه داد: البته از دیدگاه بنده تجمع اگر با مجوز انجام شود یا در فضاهای سربسته و با حضور مسئولان برای پاسخگویی باشد نه تنها اشکالی ندارد، بلکه یک سنت حسنه است.

مردم شاهین شهر خواهان بازگشت امنیت به شهر هستند

اکرم نوابی یکی از شهروندان شاهین شهری است که از به خطر افتادن امنیت خود و خانواده اش در جریان این شلوغی ها، نگران است و در حالیکه از برخی معضلات اقتصادی نیز گلایه دارد، به مهر گفت: با وجودیکه یک دختر دانشجو و پسری دارم که مدت هاست برای پیدا کردن شغل هنوز به نتیجه نرسیده است اما با این روند برای اعلام نظر خود نیز مخالفیم و مسئولان باید در فضایی که امنیت در آن حاکم است، شنونده دردهای مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه در اغتشاش، تنها امنیت مردم به ویژه بانوان در خطر قرار می گیرد و امکان حضور با نشاط از مردم در سطح جامعه سلب می شود، اظهار داشت: جای حل و طرح مشکلات اقتصادی در خیابان ها نیست و باید مردمی که به وضعیت معیشتی خود انتقاد دارند این مسائل را با نمایندگان در میان بگذارند تا آنها از طریق راه های قانونی دولت را مجاب به حل گرفتاری های مردم کنند.

فضایی که اکنون در این شهر حاکم است بیش از آنکه به مسیر رفع دغدغه های اقتصادی و اجتماعی مردم، ختم شود، راهی برای عرض اندام اراذل و اوباش در خیابان ها را رقم زده است تا با تعرض به اموال عمومی، چهره شهر را پر آشوب کرده و مردم را از حضور با امنیت در شهر محروم کنند.