حاجی برای روستای خسروآباد به وزیر تذکر داد

2017-12-27
59 بازدید

حاجی نماینده ی مردم شهرستانهای برخوار ، شاهین شهر و میمه به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هشدار داد . حاجی  دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه  به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: سریعا به تملکات، تصرفات و بهره‌برداری از اراضی روستای خسروآباد شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط ارتش که مورد اعتراض کشاورزان منطقه […]

download

حاجی نماینده ی مردم شهرستانهای برخوار ، شاهین شهر و میمه به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هشدار داد .

حاجی  دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه  به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: سریعا به تملکات، تصرفات و بهره‌برداری از اراضی روستای خسروآباد شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط ارتش که مورد اعتراض کشاورزان منطقه است رسیدگی نمایید.

حاجی قبل از این نیز در گفتگو با خبرگزاری فارس به این اقدام ارتش اعتراض کرده بود . متن گفتگوی اعتراضی آقای حاجی :

نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: تصرف ده‌ها هکتاری اراضی روستای خسروآباد توسط یکی از ارگان‌ها محدودیت‌های زیادی برای اهالی این روستا به وجود آورده و حق حقوق آن‌ها را به‌طور کلی پایمال کرده است.

حسینعلی حاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر به تشریح تصرف ده‌ها هکتار از اراضی روستای خسروآباد توسط یکی از ارگان‌ها پرداخت و اظهار کرد: در ابتدا طی سالیان گذشته یکی از ارگان‌ها در نزدیکی روستای ذکر شده تعداد چند هکتار از اراضی کشاورزی روستای خسروآباد را استفاده می‌کند.

وی افزود: این ارگان در ادامه استفاده به سمت ایجاد توسعه کشاورزی در روستای خسروآباد پیشروی می‌کند که بیشتر این پیشروی غیرقانونی است، چراکه فرآیند قانونی آن صورت نگرفته بود.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس با بیان اینکه محدودیت‌های زیادی توسط این ارگان برای اهالی شریف و زحمت‌کش روستای خسروآباد به وجود آمد به‌نوعی حق‌ و حقوق آن‌ها به‌ طور کلی پایمال شد، تصریح کرد: به خاطر دست گذاشتن این ارگان بر روی زمین‌های مرغوب و حاصلخیز روستای خسروآباد راه توسعه دامداری و کشاورزی به‌ طور کلی مسدود شده است.

وی به تخلف دیگر این ارگان در برداشت غیرقانونی از سفره‌های زیرزمینی این منطقه نیز اشاره‌ای کرد و گفت: این ارگان متخلف نه‌تنها بر روی چاه‌های حفاری‌شده کنتورهای هوشمند نصب نکرده است بلکه اکثر چاه‌های حفرشده فاقد پروانه بهره‌برداری هستند.

به گزارش فارس، در گذشته این تصرف غیرقانونی را از زبان نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه ۱۰ هکتار عنوان شده بود که به نظر می‌رسد تصرف ده‌ها هکتار زمین در عمل اتفاق افتاده است.