با الحاق شاهین شهر به اصفهان ، میمه شهرستان می شود؟

2017-12-17
220 بازدید

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه براساس چشم‌انداز آینده اصفهان بزرگ، شاهین‌شهر، فلاورجان و خمینی‌شهر جزء اصفهان می‌شوند، گفت: شوراهای شهر پیگیر الحاق ۳ شهرستان به اصفهان باشند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید جواد ابطحی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در پاسخ به این سئوال که شهرستان خمینی‌شهر به دلیل نزدیکی به […]

download

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه براساس چشم‌انداز آینده اصفهان بزرگ، شاهین‌شهر، فلاورجان و خمینی‌شهر جزء اصفهان می‌شوند، گفت: شوراهای شهر پیگیر الحاق ۳ شهرستان به اصفهان باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید جواد ابطحی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در پاسخ به این سئوال که شهرستان خمینی‌شهر به دلیل نزدیکی به مرکز استان محروم از امکانات موجود می‌شود و مردم یکی از راهکارها را الحاق این شهرستان به اصفهان می‌دانند، اظهار داشت: براساس چشم‌انداز آینده اصفهان بزرگ، شاهین‌شهر، فلاورجان و خمینی‌شهر جزء اصفهان خواهند شد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌ها در این راستا در حال آماده سازی است، افزود: قطار شهری و مترو از جمله این زیرساخت‌ها هستند که اصفهان را از طریق راه‌های ارتباطی به این شهرستان‌ها متصل می‌کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: به شهردار سابق اصفهان گفتیم که پل روگذر میدان استقلال را برای خمینی‌شهر تعبیه کنند، با اینکه عنوان می‌کردند شهرداری خمینی‌شهر باید هزینه‌ها را پرداخت و در این راستا اقدام کند ولی در نهایت این کار صورت گرفت و این یکی از زیر ساخت‌ها برای خمینی‌شهر بود.

وی گفت: قرار است قطار نجف‌آباد به درچه و سپس اصفهان توسط بخش خصوصی یا  همان ریل باس انجام شود، همچنین مطالعات خط مترو در این مسیر را انجام دادند که از طرف بلوار اشرفی اصفهانی به طرف میدان امام علی (ع) عندان راه‌اندازی خواهد شد.

ابطحی بیان کرد: باید شوراهای شهر خمینی‌شهر، درچه، اصغرآباد، کوشک و شورای شهر اصفهان در این زمینه حمایت کرده و سپس با موافقت استانداری و در نهایت وزارت کشور این ۳ شهرستان جزء اصفهان بزرگ شوند.

وی با بیان اینکه در این زمینه اقدامات لازم انجام نشده است، ادامه داد: ما آماده هستیم که پیگیر این ماجرا باشیم.