میمه و چادگان سردترین نقطه ی استان اصفهان

2017-12-11
42 بازدید

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز سه شنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی استان اصفهان در این بازه زمانی است. وی با بیان اینکه  آسمان در اکثر نقاط استان به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، […]

images

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشههای هواشناسی استان اصفهان تا روز سه شنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی استان اصفهان در این بازه زمانی است.

وی با بیان اینکه  آسمان در اکثر نقاط استان به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: در مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان طی دو روز آینده شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی به ویژه در ساعات اولیه روز مهیا است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای استان اصفهان به صورت میانگین بین یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: آران و بیدگل با دمای هوای ۱۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین و میمه و چادگان با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنکترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی میشود.