سهمیه مستمری‌بگیران شهرستان میمه، حداقل ۲ برابر افزایش یابد

2017-12-11
50 بازدید

سهمیه مستمری‌بگیران شهرستان میمه، حداقل ۲ برابر افزایش یابد به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، امین عسگری عصر امروز در جشن تکریم معلولان شاهین‌شهر اظهار کرد: مستمری‌بگیران شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۶۵۰ نفر هستند، که از مسؤولان این شهرستان درخواست کردیم این سهمیه حداقل دو برابر افزایش یابد. وی افزود: درخواست افزایش تعداد مستمری‌بگیران را به نماینده مردم شاهین‌شهر […]

۱۳۹۶۰۲۲۴۰۰۰۲۸۸_Test_PhotoH

سهمیه مستمری‌بگیران شهرستان میمه، حداقل ۲ برابر افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، امین عسگری عصر امروز در جشن تکریم معلولان شاهین‌شهر اظهار کرد: مستمری‌بگیران شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۶۵۰ نفر هستند، که از مسؤولان این شهرستان درخواست کردیم این سهمیه حداقل دو برابر افزایش یابد.

وی افزود: درخواست افزایش تعداد مستمری‌بگیران را به نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ارائه کردیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فعالیت سه مرکز خدمات‌رسانی به معلولان، خاطرنشان کرد: مرکزهای جامع خدمات‌رسانی به سالمندان در شهر میمه و نگهداری کودکان مبتلا به اوتیسم هم امسال در شاهین‌شهر راه‌اندازی شده است.

وی درخواست بازنشستگی پیش از موعد، صدور پلاک ویژه خودرو و مناسب‌سازی مکان‌های عمومی برای معلولان را از درخواست‌های ۲ هزار و ۵۰۰ معلول تحت پوشش اداره بهزیستی شاهین‌شهر و میمه دانست.

عسگری گوشه‌ای از توانمندی‌های معلولان این شهرستان را یادآور شد و مطرح کرد: تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری، ثبت اختراع و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی، از جمله موفقیت‌های معلولان  بوده است.

وی حضور معلولان شاهین‌شهری در تیم پارالمپیک کشور را نشانه توانمندی‌های ورزشی معلولان برشمرد و اظهار داشت: از هیأت‌های ورزشی درخواست می‌کنیم، هیأت‌های ویژه شطرنج، گل‌بال و والیبال نشسته را برای معلولان ایجاد کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه این نوید را به معلولان داد در صورتی‌ که به ویلچر برای رفت‌وآمد و بسته‌های مخصوص پانسمان  بیماران دارای زخم بستر نیاز داشته باشند به اداره بهزیستی این شهرستان مراجعه کنند.

آدرس خبر : http://isfahan.farsnews.com/news/13960919001665