رئیس فدراسیون تیر و کمان ، معاون استاندار اصفهان شد

2017-12-09
53 بازدید

رئیس فدراسیون تیر و کمان ، معاون استاندار اصفهان شد   طی حکمی از سوی دکتر محسن مهرعلیزاده، محمدعلی شجاعی به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری اصفهان منصوب شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهرعلیزاده در حکمی محمدعلی شجاعی را با […]

download

رئیس فدراسیون تیر و کمان ، معاون استاندار اصفهان شد

 

طی حکمی از سوی دکتر محسن مهرعلیزاده، محمدعلی شجاعی به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهرعلیزاده در حکمی محمدعلی شجاعی را با توجه به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری اصفهان منصوب نمود.
متن حکم ایشان بدین شرح می باشد:
با توجه به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده؛ بدینوسیله به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری اصفهان منصوب می شوید.
استفاده بهینه از منابع انسانی موجود در استان، ارتقاء کیفی و کارایی آن ها و به کارگیری نیروهای متعهد و موثر در پست های اداری و اجرایی، توسعه کلیه امور اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی با توجه ویژه به موضوع اشتغال، اقتصاد مقاومتی و فناوری های نوین و همچنین ساماندهی و ارتقای فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برای تحقق کامل دولت الکترونیک از جمله انتظارات از جنابعالی می باشد.
موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
گفتنی است محمد علی شجاعی معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری اصفهان پیش از این مسوولیتهایی همچون معاون برنامه ریزی و پشتیبانی پژوهشکده سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور، معاون اداری مالی و قائم مقام شهردار بندرعباس، ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان وعضو کمیته اقتصادی کمیته ملی المپیک را بر عهده داشته است.
همچنین استاندار اصفهان در حکمی با تقدیر از خدمات حسین سیستانی، وی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.
متن حکم ایشان بدین شرح می باشد:
با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب منصوب گردید، تا نسبت به انجام امور محوله اقدم نمایید.
موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.