محسن فخریان از غربت نشریات در شهرستان گفت

2017-12-07
135 بازدید

محسن فخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: فعالیت نشریات شهرستان شاهین‌شهر و میمه به علت حمایت‌های ناکافی مسؤولان و استقبال نکردن واحدهای صنعتی، در غربت است. وی افزود: این همکاری ناکافی منجر به آن شده است که فقط سه نشریه شهرتاش، حماسه‌سازان و خبررسان در این شهرستان چاپ یا منتشر […]

download

محسن فخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: فعالیت نشریات شهرستان شاهین‌شهر و میمه به علت حمایت‌های ناکافی مسؤولان و استقبال نکردن واحدهای صنعتی، در غربت است.

وی افزود: این همکاری ناکافی منجر به آن شده است که فقط سه نشریه شهرتاش، حماسه‌سازان و خبررسان در این شهرستان چاپ یا منتشر شوند.

فعال‌ رسانه‌ای خاطرنشان کرد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه با توجه درصد بالای سواد و تحصیلات شهروندان و روستائیانش، بیش از هر ضرورتی، به نشریات تخصصی نیاز دارد.

وی همراهی مسؤولان را با نشریات شهرستانی ناکافی دانست و اظهار داشت : این همراهی بدون استراتژی مشخصی است و قوت کافی ندارد.

فخریان به وجود صدها صنایع کوچک، متوسط و بزرگ فعال در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و ادامه داد:این صنایع از فرصت تبلیغاتی نشریات محلی کمترین استفاده  را می‌کنند و ترجیح می‌دهند امکان معرفی محصولات خود را به نشریاتی و رسانه‌های خارج از شهرستان بدهند، ادامه این روند، توقف و یا انتشار نامنظم نشریات شهرستانی را در پی داشته است.