هفتمین نشست انجمن ادبی وصال میمه برگزار شد .تصاویر

2017-11-24
366 بازدید

هفتمین نشست انجمن ادبی وصال میمه در محل موزه ی مردم شناسی این شهر برگزار شد . در این محفل صمیمی که با حضور ادب دوستان بخش میمه برگزار شده بود شعرای انجمن به ترتیب زیر به قرائت اشعار خود یا شعرای دیگر  پرداختند : مهدی احمدی وزوان ، خسرو مقصودی ، محمد کریمی لای […]

IMG_5926

هفتمین نشست انجمن ادبی وصال میمه در محل موزه ی مردم شناسی این شهر برگزار شد . در این محفل صمیمی که با حضور ادب دوستان بخش میمه برگزار شده بود شعرای انجمن به ترتیب زیر به قرائت اشعار خود یا شعرای دیگر  پرداختند : مهدی احمدی وزوان ، خسرو مقصودی ، محمد کریمی لای بید  ، ساجده ی حین منی ، مریم نوروزی ، مرجان  اکبرزاد ، سعیده ی اسد ،خانم واحدی ، ابراهیم مقصودی ، محمود زاهدی ، میلاد غفوری ، عبدالرضا شیبانی ، شاهرضا بیک حسن ، امیر رضا یونس پور ، عباسعلی ایراندوست ، عباسعلی جمالی و فرهاد زاهدیان .

IMG_5951

همچنین آقای ایمان قرقانی به تبیین و تشریح  شعر سیاسی و دارای دغدغه و ترجیح آن به شعر خنثی ، پرداخت . در قسمتی از این نشست حاضرین از نوای گرم و دلنشین نی آقای مصطفی عبدیان استفاده کردند . آقای احمدرضا بیکی حسن عضو شورای اسلامی شهر میمه در این نشست با اشاره به شعر طنزی که قرائت گردید تحمل انتقاد را از رموز موفقیت مدیران شهری دانست و ضمن تمجید و تحسین اشعار شعرای انجمن اظهار امیدواری کرد که باتفاق یکدیگر باعث ارتقا سطح فرهنگ و ادب شهر میمه در وجوه مختلف باشیم . بر اساس این گزارش کار تهیه ی تصاویر این نشست را آقای ناصر مالیان و خانم نرگس آغاسی بر عهده داشتند .

IMG_5921

بر اساس اعلام دبیر انجمن  جلسه ی بعدی انجمن ادبی وصال میمه پنجشنبه هفتم دیماه برگزار می شود .

IMG_5908 IMG_5918 IMG_5919 IMG_5932 IMG_5935 IMG_5937 IMG_5943 IMG_5946 IMG_5947