دکتر خیری نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی شد

2017-11-22
114 بازدید

دکتر خیری نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی شد فرهاد رهبر در نامه‌ای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و امام جمعه ی موقت بخش میمه را برای عضویت در شورای تحول و ارتقای علوم انسانی معرفی کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به دکتر غلامعلی حداد عادل […]

۶۳۶۴۶۷۸۵۷۴۳۳۲۳۰۰۶۵

دکتر خیری نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی شد

فرهاد رهبر در نامه‌ای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و امام جمعه ی موقت بخش میمه را برای عضویت در شورای تحول و ارتقای علوم انسانی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و مطالعات انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود برای عضویت و حضور در جلسات شورای تحول و ارتقای علوم انسانی معرفی کرد.

خیری رئیس و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته جامعه شناسی و با مرتبه علمی دانشیاری است.

صبح میمه انتصاب شایسته دکتر حسن خیری متولد شهر وزوان و امام جمعه ی موقت بخش میمه را به سمت نمایندگی تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شورای تحول و ارتقای علوم انسانی تبریک می گوید و برای ایشان موفقیت و بهروزی روز افزون مسئلت می نماید .